«سلام فرانسه» به ایستگاه پنجم رسید
آذر ۲۹, ۱۳۹۸
ششمین شماره از مجله اینترنتی آموزش زبان فرانسه “سلام فرانسه” منتشر شد
آذر ۲۹, ۱۳۹۸

آگاهانه مهاجرت کنید

امروزه مهاجرت آگاهانه و موفق به کشورهای تراز اول مانند فرانسه، کانادا، سوئیس و غیره، مستلزم تحقیقات فراوان، بهره گیری از مراجع معتبر جهت کسب اطلاعات و دارا بودن دانش تخصصی مهاجرت است. دریافت مشاوره تخصصی و صحیح در انتخاب برنامه مهاجرتی مناسب اولین قدم برای متقاضی می باشد.

زبان فرانسه

امروز حدود ۵۴۲ میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان صحبت می کنند. بنابر پیش بینی ها، در سال ۲۰۵۰ بالغ بر ۷۰۰ میلیون نفر در دنیا به زبان فرانسه صحبت خواهند کرد. زبان فرانسه، زبان رسمی کشورهای زیادی در هر ۵ قاره می باشد. کشورهای مانند فرانسه، سوئیس، بلژیک، الجزایر، هائیتی لبنان، گینه، سنگال، مالی و چندین و چند کشور دیگر.

مهاجرت به کشورهای فرانسه زبان

امروزه کشورهای کانادا و فرانسه به عنوان دو کشور فرانسه زبان، مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانی ها هستند، از این رو، فراگیری زبان فرانسه امری حیاطی برای متقاضیان به شمار می رود.

فرانسه

فرانسه به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی در میان کشورهای اروپایی یکی از بهترین مقاصد برای مهاجران می باشد. این کشور برای تمام مقاطع تحصیلی خود دانشجو و دانش آموز می پذیرد.چنانچه شخصی در مقاطع قبل از دانشگاه بخواهد وارد کشور فرانسه شود می بایست تسلط کامل بر روی زبان فرانسه داشته باشد.تحصیلات دانشگاهی در کشور فرانسه در مقطع لیسانس نیز منوط به داشتن مدرک b2 زبان فرانسه می باشد.چنانچه فردی به زبان فرانسوی در کشور فرانسه تحصیل کند هزینه ی تحصیل وی رایگان خواهد بود.

سوئیس

سوئیس از جمله کشورهایی است که هر شخصی جهت مهاجرت به آن فکر میکندطبیعتا کشوری چون سوئیس با اقتصادی قوی شرایط مهاجرتی متفاوتی با دیگر کشورها دارد.کشور سوئیس کشوری آلمانی و فرانسوی زبان است که فرد برای ورود به مقاطع تحصیلی لیسانس و کمتر از آن باید مسلط به زبان آلمانی یا فرانسه باشد(سطح B2)دانشگاه های کشور سوئیس تقریبا در حدود رنج قیمیتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون در سال می باشد که چنانچه به زبان خودشان تحصیل نمایید، تحصیل رایگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.