دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۳۹۸
سطح b1 زبان فرانسه
دوره زبان فرانسه سطح B1 ، سطح آستانه
مهر ۲۴, ۱۳۹۸

دوره زبان فرانسه سطح A2 – سطح متوسط زبان فرانسه

سطح a2 زبان فرانسه

دوره‌های سطح A2 در انستیتو میلاد

دوره‌های سطح A2 زبان فرانسه در آموزشگاه میلاد لاد به صورت حضوری و آنلاین و به شکل گروهی یا خصوصی برگزار می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزش مجازی زبان فرانسه در انستیتو میلاد کلیک نمایید

دوره‌های حضوری سطح A2 به صورت خصوصی و گروهی برگزار می‌گردد که در زیر اطلاعات مربوط به هر دوره می‌آید:

دوره‌های خصوصی هر جلسه یک ساعت و نیم بوده و ثبت نام در بازه‌ هر ۸ جلسه یکبار صورت می‌گیرد. تعیین مدت زمان و تعداد جلسات دقیق برای اتمام سطح A2 در زبان فرانسه کاری علمی و دقیق نیست اما بنا بر تجربه بین ۳۰ تا ۵۰ جلسه خصوصی نیاز خواهید داشت. باید توجه داشت که این تعداد جلسات با توجه به تلاش زبان‌آموز در خارج ساعت کلاس، می‌تواند بسیار کمتر یا بیشتر باشد

دوره‌ گروهی سطح A2 زبان فرانسه در انستیتو میلاد به صورت میانگین ۴ یا ۵ ترم به طول می‌انجامد که هر ترم شامل ۹ جلسه ۲ ساعته و مجموعا ۱۸ ساعت می‌باشد. هر ترم در زمان تقریبی ۴ هفته و نیم برگزار می‌گردد. بنابراین سطح A2 در دوره‌های گروهی معمولی و نه فشرده، حدودا در ۵ ماه به اتمام می‌رسد. 

متدهای آموزشی دوره‌های انستیتو میلاد 

ما با استفاده از جمعی از کتاب ها و منابع صوتی و تصویری و متنی شما را در آموزش زبان فرانسه یاری می نماییم. کتاب های اصلی مورد استفاده در دوره های ما، Alter égo plus و Grammaire en dialogue که از موثرترین کتاب های آموزشی زبان فرانسه بوده، می باشند. البته به مرور زمان سایر کتاب های کمکی نیز اضافه خواهند شد. منابع صوتی، تصویری و متنی که خودمان گردآوری کرده ایم نیز به مرور زمان، در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

البته فقط در دوره‌های خصوصی و در صورت درخواست زبان‌آموز و صلاحدید مدیر آموزش، امکان تدریس کتاب‌های مورد درخواست زبان‌آموز فراهم است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر دوره‌های فشرده نیر در آموزشگاه برگزار می‌گردد و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موسسه تماس حاصل نمایید.

در ادامه مهارت‌های کسب شده پس از اتمام سطح A2 زبان فرانسه می‌آید.

سطح A2 فرانسه – سطح متوسط زبان فرانسه

• مدت زمان تقریبی دوره متوسط آموزش زبان فرانسه: در چهارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها، برای دسترسی به سطح A2، مستقلا ۱۰۰ ساعت و با احتساب ۱۰۰ ساعت آموزش سطح A1، مجموعا ۲۰۰ ساعت آموزش پیش بینی شده است.

• درک شفاهی در دوره سطح A2 زبان فرانسه: من می توانم اصطلاحات و لغات بسیار رایج در مورد مطالبی که از نزدیک با آنها در ارتباط هستم، مانند، خودم، خانواده ام، محیط پیرامونم و هچنین خرید هایم را متوجه شوم. من همچنین می توانم موارد ضروری را از آگهی ها و پیام های ساده و واضح استخراج نمایم.

• درک مطلب در این دوره: من می توانم متون کوتاه و بسیار ساده و همچنین نامه های شخصی را را متوجه شوم. من می توانم اطلاعات مشخصی را از آگهی ها، دفترچه های راهنما، فهرست ها و همچنین برنامه های زمان بندی استخراج نمایم.

• صحبت کردن در سطح متوسط آموزش زبان فرانسه (مشارکت در بحث):

 به شرطی که مخاطب آماده تکرار یا بیان جملات با سرعت بسیار پایینی باشد، من می توانم با او ارتباط بر قرار نمایم. من می توانم سوالاتی ساده در خصوص مسائل روزمره و همچنین نیازهایی که در لحظه دارم را پرسیده و به موارد مشابه پاسخ دهم.
 من می توانم در خصوص تبادل اطلاعات ساده و مستقیم و همچنین فعالیت های روزمره به صحبت بنشینم. حتی اگر تمامی موارد مورد بحث در مکالمه را متوجه نشوم، می توانم تبادل اطلاعاتی ساده و خلاصه انجام دهم.

• صحبت کردن (بیان نظرات به صورت پیوسته): من می توانم با استفاده از مجموعه ای از اصطلاحات و جملات، خانواده ام، سایر افراد، شرایط زندگی ام، تحصیلات و همچنین فعالیت های حرفه ای جاری ام به زبان ساده بیان نمایم.

• نگارش: من می توانم نکات و پیام های ساده و کوتاه را بنویسم. من همچنین می توانم نامه های ساده مانند تشکر را نگارش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.