شگفتی های سوئیس

نقشه کشورهای فرانسه زبان
مـعـرفـی کـشـور هـای فـرانـسـه زبـان
دی ۲۱, ۱۳۹۸
نشریه اینترنتی آموزش زبان فرانسه، نسخه هفتم
دی ۲۱, ۱۳۹۸
نقشه کشورهای فرانسه زبان
مـعـرفـی کـشـور هـای فـرانـسـه زبـان
دی ۲۱, ۱۳۹۸
نشریه اینترنتی آموزش زبان فرانسه، نسخه هفتم
دی ۲۱, ۱۳۹۸

شگفتی های سوئیس

کشور کوچک سوئیس به سرزمین کوهستان ها، شکلات، ساعت و پیست های اسکی معروف است. در هر نقطه از کشور سوئیس شما مناظر زیبا و شگفت انگیزی را خواهید دید.

سوئیس یکی از نقاط مهم گردشگری می باشد و سالانه میلیون ها نفر از این کشور دیدن میکنند. یکی از جاذبه های گردشگری این کشور، با توجه به دریاچه های متعدد و رشته کوه های آلپ، اکو توریسم (écotourisme) یا طبیعت گردی است.

این کشور همچنین، مقصدی رویایی برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت شغلی می باشد. در این کشور زبان فرانسه، زبان آلمانی و زبان ایتالیایی صحبت می شود. همچنین بخش کوچکی از مردم سوئیس به زبان رومانش که زبانی محلی است صحبت می کنند.

مدارس آموزش زبان فرانسه و آلمانی این کشور، در زمره موفق ترین مدارس قاره اروپا به شمار می روند.

شگفت انگیزترین شهرهای سوئیس

محتوی مقاله

• زوریخ (‏Zurich‏ )‏‏‏

زوریخ بزرگترین شهر کشور سوئیس و یکی از زیباترین آن هاست.زوریخ با وجود۵۰ موزه و بیش از ۱۰۰ گالری پایتخت فرهنگی سوئیس می باشد.

 

• لوزان (Lausanne)

لوزان یکی دیگر از شهرهای بزرگ سوئیس در کنار رودخانه ژنو است. لوزان شهر جذابی برای دوستداران المپیک و اسکی می باشد. لوزان شهر مورد علاقه ی بسیاری از نویسندگان دنیا هست، از جمله ارنست همینگوی که در این شهر زندگی میکرده.

 

• لوگانو (Lugano)

لوگانو در جنوب سوئیس واقع شده. مردم در این شهر به زبان ایتالیایی و زبان فرانسوی صحبت میکنند. لوگانو دارای آب و هوای معتدل می باشد. از جاذبه های گردشگری این این شهر میتوان به کلیساها ، کتابخانه و چندین موزه اشاره کرد.

 

• لوسرن (Lucerne)

لوسرن در بخش آلمانی کشور سوئیس واقع شده است. لوسرن یکی اززیباترین شهرهای دنیا است . از جاذبه های دیدنی این شهر میتوان به پل Chapel و برج آب (water tower ) اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *