ایده شکل گیری انستیتو زبان میلاد

با توجه به سال ها زندگی، تحصیل و تدریس در کشور سوئیس و سابقه تدریس در موسسات معتبر ایران، آقای مهندس میلاد عاصمی پور موسس انستیتو میلاد، با خلا بزرگی در روند علمی آموزش زبان، به زبان آموزان ایرانی مواجه گردید.

این مواجهه، ایشان را بر آن داشت تا با بهره مندی از تجربه متدهای آموزشی مورد استفاده در مدارس زبان اروپایی، اقدام به تاسیس موسسه ای تخصصی در زمینه آموزش زبان فرانسه نماید.

مهندس میلاد عاصمی پور
 

آموزش تخصصی زبان فرانسه

 

ما در آموزشگاه زبان میلادلاد با گرد هم آوری مدرسین جوان، پر انرژی و مجرب زبان فرانسه، مجموعه ای را بنا نهاده ایم که به صورت تخصصی فقط بر روی تدریس زبان فرانسه در موسسه زبان میلاد لاد تمرکز کرده ایم.

ما بر این باوریم که تمرکز بر روی تنها یک زبان در یک آموزشگاه زبان خارجی، این امکان را به ما می دهد تا اولا در شناسایی نقاط قوت و ضعف خود سریعتر عمل کرده و ثانیاً پس از توفیق در این امر با تجربه و کیفیت بالاتر، ارائه خدمات در سایر زبان ها را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

بنابراین و با توجه به سوابق تحصیلی و تخصصی مدیریت مؤسسه زبان فرانسه میلاد، گام اول را با تمرکز بر روی زبان فرانسه برداشته ایم.

دوره های ما شامل آموزش عموی زبان فرانسه و آمادگی آزمون های بین المللی در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته، از A1 تا C1 را شامل می شوند.

موسسه-زبان-فرانسوی-میلاد
آموزشگاه-زبان-فرانسه-میلاد
 

امکانات انستیتو میلاد

انستیتو زبان میلاد از بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران واقع در میدان ونک، با دسترسی بسیار ساده به وسایل حمل و نقل عمومی و در فضایی بالغ بر 170 متر مربع است.

از امکانات موسسه زبان فرانسه میلاد می توان به کلاس هایی در متراژهای مختلف، از 12 تا 35 متر، فضای ورودی و محل انتظار، ویدئو پروژکتور، چندین دستگاه کامپیوتر جهت برگزاری دوره های مجازی زبان، دو سرویس اینترنت پر سرعت و سایر امکانات صوتی و تصویری، اشاره نمود.

انستیتو زبان فرانسه میلاد تمامی امکانات سخت افزاری لازم برای نامیده شدن به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران را دارا می باشد.

 

متدهای آموزش زبان فرانسه در موسسه زبان فرانسه میلاد

ما در آموزشگاه زبان فرانسه میلاد معتقد هستیم روش های آموزشی بر کتاب ها اولویت دارند. بدین ترتیب که سعی ما بر این است که شما در انتهای هر سطح به صورت  ملموس و واقعی در هر چهار قابلیت زبانی در سطح مورد نظر قرار بگیرید. هدف از دوره های ما، فقط شروع و تمام کردن کتاب های آموزشی نیست بلکه  رسیدن به سطح مورد نظر است. در انتهای هر سطح، برای زبان آموزان، آزمونی استاندارد ترتیب داده تا به صورت واقعی سطح ایشان مشخص گردد و در ادامه بر روی  نقاط ضعف و قوت شان کار شود. فلسفه کاری آموزشگاه زبان میلاد، نظارت مستمر بر هر زبان آموز به منظور تقویت نقاط قوت و بر طرف  ساختن نقاط ضعف ایشان می باشد.

انتخاب کتاب های آموزشی در انستیتو زبان میلاد، بر اساس کتاب های آموزشی مورد استفاده در مدارس زبان کشورهای فرانسه و سوئیس می باشد.

 
بهترین آموزشگاه مجازی زبان

دوره های مجازی آموزشی انستیتو میلاد، به صورت گروهی و خصوصی و بر روی سامانه های استاندارد آموزشی برگزار می گردد. دوره های انستیتو میلاد همگی مکالمه محور بوده و ما در دوره های مجازی همانند دوره های حضوری بر روی هر چهار قابلیت زبانی متمرکز می شویم.

ما امروز از سراسر ایران پهناور منجمله شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستاها به علاقه مندان این زبان زیبا خدمت رسانی می کنیم.

آموزشگاه زبان فرانسه میلاد همچنین مفتخر به خدمت رسانی به زبان آموزان متعددی از کشورهای مختلف دنیا مانند فرانسه، سوئیس، بلژیک، کانادا، اتریش، هلند، آلمان، عراق و افغانستان، می باشد.

بهترین-موسسه-آموزش-مجازی-زبان-فرانسوی
mla
 
پرسنل و کادر آموزشی 

در نگاه ما، در هر مجموعه، نیروی انسانی، گرانبهاترین دارایی مجموعه به حساب می آید. پس بر آن شدیم با گردآوری مجموعه ای از بهترین نفرات در کادر اداری و آموزشی، افتخار ارائه خدمات با کیفیت برای شما عزیزان را داشته باشیم.

حتی برای کادر اداری در بخش های پذیرش و ثبت نام، یکی از شروط همکاری با انستیتو میلاد دانستن زبان فرانسه می باشد.

علاوه بر آن، ما برای جذب مدرس قوانین بسیار سختگیرانه ای وضع نموده ایم. به طوری که امروز از مدرسین زبان فرانسه بسیار با کیفیت و مجرب ایران در کادر آموزشی مان بهره می بریم.

آموزشگاه-زبان-فرانسه
 

 

خرید مدرک زبان فرانسه

ما بر خلاف تبلیغات فریبنده با عنوان خرید مدرک زبان فرانسه، در همکاری با موسسات بین المللی قابلیت صدور مدارک معتبر شرکت در دوره را دارا می باشیم. این مدارک در وبسایت موسسات مذکور قرار داده شده و قابل استعلام گرفتن هستند.

در انستیتو میلاد، به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه، قوانین بسیار سختگیرانه ای برای صدور مدارک اعمال شده به طوریکه دست دلالان و افرادی که به دنبال خرید مدرک زبان فرانسه هستند را کامل می بندد.

   

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران

هدف ما حتی قبل از شگل گیری فیزیکی مجموعه، بر پایه تبدیل شدن به یکی از قطب های آموزش زبان فرانسه و همچنین دستیابی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران و کشور، شکل گرفته است.

با توجه به فراهم آوری امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و کادر مجرب اداری و آموزشی، همه روز و با سرعت در راه رسیدن به عنوان بهترین آموزشگاه مجازی زبان فرانسه تهران و کشور گام بر می داریم.

هر چند که بسیاری از زبان آموزان ما که سابقه تحصیل در موسسات دیگری دارند، همین الان نیز این عنوان را به انستیتو زبان میلاد نسبت می دهند.

بدیهی است هدف هر مجموعه ای کسب درآمد می باشد. اما ما در آموزشگاه زبان فرانسه میلاد به صورت عملی ثابت نموده ایم که این موضوع در درجه اهمیت بسیار پایینی برایمان قرار داشته و هدف اول رضایت 100 درصدی مراجعین از کیفیت خدمات آموزشی و سایر خدمات است.