آزمون ها و دیپلم زبان فرانسه

مهاجرت فرهنگی
دی ۲۵, ۱۳۹۸
مدارس هنر فرانسوی
مدارس هنر فرانسه
دی ۲۵, ۱۳۹۸
مهاجرت فرهنگی
دی ۲۵, ۱۳۹۸
مدارس هنر فرانسوی
مدارس هنر فرانسه
دی ۲۵, ۱۳۹۸

آزمون ها و دیپلم زبان فرانسه

آیا قصد تحصیل در فرانسه را دارید؟ آیا شما فرانسوی را یاد گرفتید و می خواهید رزومه خود را ارتقا دهید؟ یا شاید شما به دنبال درخواست تابعیت فرانسه هستید؟

برای رسیدن به اهداف خود ، باید ثابت کنید که می توانید به زبان فرانسه صحبت کنید. مدارک و گواهینامه های زبان فرانسه بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد سطح مهارت خود را ارزیابی کنید. در بعضی موارد ، باید اطمینان حاصل کنید که آزمون درستی را انتخابکرده اید.

۱- DELF(Diplôme d’études en Langue Française)

دیپلم DELF توسط مرکز بین المللی CIEP(Centre International d’ÉtudesPédagogiques) برگزار می شود، آزمون DELF به چهار بخش تقسیم می شود: (شنیداری، خواندن ، نوشتنو صحبت کردن)نمرات آزمون DELFدر مقیاس ۰ تا ۱۰۰ است و دیپلم حد اعتبار ندارد.

۲- DALF (Diplôme Approfondi de Langue Française)
آزمون DALF مدرکC1 و C2 زبان فرانسه می باشد، که برای افرادی است که سطح زبان فرانسه شان، پیشرفته است. آزمون DALF به چهار بخشتقسیم می شود: (گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن).برای دریافت دیپلم، حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ مورد نیاز است.

 

۳- TCF (Test de Connaissance du Français)
آزمون TCFتوسط مرکز بین المللیCIEP برگزار می شود. آزمون TCF به پنج بخش تقسیم می شود: سه قسمت اجباری (درک مطلب گوش دادن ، استفاده از ساختارهای زبان ، درک مطلب خواندن) و دو مورد اختیاری (بیان گفتاری ، بیان مکتوب). نمرات TCF به مدت دو سال معتبر است.

 

۴- TEF(Test d’évaluation de Français)
آزمون TEFت وسط CCIP برگزار میشود. این آزمون به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و توانایی های زبان فرانسه را برای افراد شرکت کننده تعیین می کند.

 

 

۵- TFI (Test de Français International)
آزمون TFI برای اندازه گیری مهارت زبان فرانسه در محیطهای تجاری و دانشگاهی می باشد. آزمون TFI به دو بخش تقسیم می میشود.: گوش دادن و خواندن که شامل ۹۰ سوال تستی می باشد. نمران آزمون TFI در مقیاس ۱۰ تا ۹۹۰ است و برای دو سال اعتبار دارد.

 

۶- TCF DAP (TCF pour la der la Demande d’Admission Préalable)
آزمون TCF DAPبرای افرادی است که قصد ثبت نام در سال اول لیسانس یا در مدرسه معماری فرانسه، را دارند. فقط دارندگان گواهی های سطح DELF B2 و DALF از این آزمون معاف هستند. TCF DAP به سه بخش تقسیم می شود: (درک مطلب گوش دادن، استفاده از ساختارهای زبان ، درک مطلب خواندن)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *