آموزش زبان فرانسه به صورت رایگان و آنلاین

بهترین سریال های فرانسوی
بهترین سریال های فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۳, ۱۳۹۹
بهترین بازیگران فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۳, ۱۳۹۹
بهترین سریال های فرانسوی
بهترین سریال های فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۳, ۱۳۹۹
بهترین بازیگران فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۳, ۱۳۹۹

آموزش زبان فرانسه به صورت رایگان و آنلاین

آموزش رایگان زبان فرانسه

آموزش رایگان زبان فرانسه در انستیتو میلاد

آموزش زبان فرانسه به صورت رایگان 

آیا می دانید زبان فرانسه بعد از زبان انگلیسی دومین زبان تدریس شده در جهان است ؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما زبان فرانسه در بسیاری از مناطق جهان زبان مرجع است. کشور فرانسه از دیر باز نماد فرهنگ و هنر بوده، برای درک فرهنگ کشور فرانسه و مردمان فرانسه بهترین کار یادگیری زبان فرانسه است. در این مقاله چند سایت آموزش رایگان زبان فرانسه را معرفی کرده ایم.

آموزش رایگان زبان فرانسه

• سایت miladlh.com

سایت دو زبانه(فارسی – فرانسه) انستیتو میلاد تنها موسسه آموزش زبان در ایران می باشد، که به صورت کاملا تخصصی دوره های عمومی و تخصصی زبان فرانسه از سطح مبتدی تا پیشرفته را برگزار می کند. این مجموعه با استفاده از بهترین پلتفرم های آموزش آنلاین دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه برای تمامی سطوح، دوره های آمادگی آزمون زبان فرانسه و دوره های بحث آزاد را برگزار می کند. این مجموعه دارای اولین ماهنامه الکترونیکی زبان فرانسه به نام “Bonjour Français” در ایران می باشد. تمامی شماره های ماهنامه “Bonjour Français” و دیگر محتواهای آموزش زبان فرانسه شامل (گرامر زبان فرانسه، مکالمه زبان فرانسه، داستانهای فرانسوی و غیره) به صورت رایگان برای عموم قابل دسترس است.

 

آموزش رایگان زبان فرانسه

 

• سایت Français Facile

Français Facile یکی از معروف ترین سایت ها برای یادگیری زبان فرانسه است. این سایت شامل تمرینات گرامر و صرف فعل زبان فرانسه می باشد. این تمرینات به صورت رایگان برای همه قابل دسترسی است.

 

آموزش رایگان زبان فرانسه

 

• سایت TV5 Monde

کانال فرانسوی TV5MONDE تمرینات زیادی از سطح A1 مبتدی تا سطح C1 پیشرفته، برای یادگیری زبان فرانسه با مضامین متنوعی مانند : فرهنگ (به زبان فرانسه Culture)، حقوق بشر(Le droit humain)، غذا (Gastronomie)، تاریخ (به زبان فرانسه histoire)، اخبار(Actualités)، ژئوپلیتیک(به زبان فرانسه Géopolitique)، علوم(Science) یا حتی نوآوری(به زبان فرانسه innovation) را ارائه می دهد.

آموزش رایگان زبان فرانسه

 

• سایت Fun MOOC

سایتFun MOOC در توزیع دوره های آموزشی که در دانشگاه های معتبر جهان ارائه می شود تخصص دارد. در این سایت فیلم های آموزش زبان فرانسه بی شماری برای یادگیری اصولی زبان فرانسه قرار دارد.

 

آموزش رایگان زبان فرانسه

 

• اپلیکیشن J’APPrends

این اپلیکشن آموزش زبان فرانسه مخصوص بزرگسالانی که به زبان فرانسه صحبت نمی کنند یا نمی نویسند، اما همیشه تلفن در جیب دارند طراحی شده است. این نرم افزار، با کاربرد آسان، بسیاری از فیلم های سرگرم کننده و کتاب های آموزش زبان فرانسه را ارائه می دهد. با نصب این اپلیکشن میتوانید در هر زمان و مکان زبان فرانسه را یاد بگیرید.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای اطلاع از دوره های آنلاین زبان فرانسه، زبان آلمانی، زبان انگلیسی و زبان اسپانیایی به شماره های ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ و ۸۸۸۷۷۷۴۲ تماس حاصل فرمائید.

2 Comments

  1. Nikidar گفت:

    من میخواهیم زبان فرانسوی یاد بیگیرم علاقه زیاد دارم باتشکر

    • miladasemipour گفت:

      برای یادگیری زبان خارجی، زبان فرانسوی بسیار انتهاب خوبی است، در خدمت شما هستیم. از قسمت تماس با ما، با شماره های ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *