آموزش گرامر زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسه
یادگیری زبان فرانسه
دی ۳, ۱۳۹۹
تقویت مهارت درک شنیداری زبان فرانسه
تقویت مهارت درک شنیداری زبان فرانسه
دی ۳, ۱۳۹۹
یادگیری زبان فرانسه
یادگیری زبان فرانسه
دی ۳, ۱۳۹۹
تقویت مهارت درک شنیداری زبان فرانسه
تقویت مهارت درک شنیداری زبان فرانسه
دی ۳, ۱۳۹۹

آموزش گرامر زبان فرانسه

تیم تولید محتوی انستیتو میلاد، حجم بسیار وسیعی از محتوی آموزشی را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد.  این محتوی های کاربردی، از منوی سایت، و سپس آموزش زبان فرانسه قابل دسترس است. محتواهایی که شامل آموزش گرامر زبان فرانسه، آموزش مکالمه زبان فرانسه و همچنین مطالبی جهت تقویت مهارت درک شنیداری زبان فرانسه می شود.
اما قبل از آنکه به بخش آموزشی وب سایت ما، این مقاله را که حاوی نکات کاربردی است، تا انتها مطالعه کنید.
دستور زبان(گرامر) هر زبان خارجی همان چیزی است که ساخت و ساختار جملات را امکان پذیر می کند. این سخت ترین قسمت یادگیری یک زبان و به ویژه زبان فرانسه است.

برای صحبت کردن و نوشتن به زبان فرانسه، آموزش گرامر زبان فرانسه و تسلط به برخی اصطلاحات این زبان مهم است.
زبان فرانسه دارای ظرافت های بسیاری بوده و ظاهر آنها گاهی اوقات فریبنده است. در واقع شما باید مرتبا قوانین گرامری را خوانده یا بازخوانی کنید. قبل از عجله در آموزش گرامر زبان فرانسه توصیه می کنیم اول برای خود یک هدف تعیین کرده و بدانید برای چه چیزی شروع به یادگیری زبان فرانسه کرده اید.
بهترین روش آموزش زبان فرانسه، یادگیری این زبان در کشورهای فرانسه زبان مانند: فرانسه، سوئیس، کانادا و یا در بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کشور خودتان است.

کتاب گرامر زبان فرانسه

اگر نه هزاران، اما صدها کتاب گرامر زبان فرانسه وجود دارد که هر کدام ادعا ی بهترین و کاملترین بودن را دارند. بدیهی است که همه آنها نمی توانند بهترین باشند. در ادامه ۴ متد آموزش گرامر زبان فرانسه که بسیار مفید هستند را معرفی می کنیم :

بهترین کتاب های گرامر زبان فرانسه

محتوی مقاله

کتاب Grammaire essentielle

کتاب گرامر “Essential du Français” از بهترین متدهای آموزش گرامر زبان فرانسه است که از طریق مشاهده، پاسخ دادن و به خاطر سپردن، یادگیری گرامر زبان فرانسه را سهولت بخشیده است.
این کتاب گرامر مناسب نوجوانان و بزرگسالان، و برای سطوح مبتدی (A1 و A2)، متوسط (B1) و پیشرفته (B2) می باشد. این کتاب دارای تمرینات گسترده ی کتبی و شفاهی بوده و در بسیاری از کشورهای اروپایی و کانادا تدریس می شود.

کتاب Grammaire progressive

کتاب گرامر “Progressive” مناسب برای بزرگسالان و سطح مبتدی A2 و پیشرفته B2 در نظر گرفته شده است. امکان آموزش زبان فرانسه به صورت خودآموز از طریق آن است. همچنین این کتاب آموزش گرامر زبان فرانسه مناسب افرادی است که می خواهند در آزمون های بین المللی زبان فرانسه مانند (TEF . TCF) شرکت کنند.

 

 

کتاب La grammaire des premiers temps

کتاب گرامر ” La grammaire des premiers temps” مناسب زبان آموزان سطوح A1 و A2 طراحی شده است. این متد آموزش گرامر زبان فرانسه دارای تمرینات شفاهی و کتبی، اطلاعات گرامری، تمرینات عملی و فعالیت های تعاملی بوده که باعث پیشرفت زبان آموز، از طریق مشاهده و تمرین سطح زبان فرانسه، دانش، خلاقیت و مهارت های ارتباطی می شود. این مجموعه یک بسته کامل و اصلی آموزش گرامر زبان فرانسه می باشد.

 

 

کتاب Bled grammaire

کتاب گرامر “Bled grammaire” مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد. این متد آموزش گرامر زبان فرانسه دارای ۸۰ درس و بیش از ۳۵۰ تمرین می باشد.

 

 

 

 

دانلود کتاب گرامر زبان فرانسه به فارسی

اگر به دنبال دانلود کتاب های گرامر زبان فرانسه و آن هم به صورت رایگان هستید، در قسمت آموزش زبان فرانسه و سپس منابع آموزشی سایت انستیتو میلاد، تعداد زیادی از کتاب های آموزشی زبان فرانسوی موجود است.

 

 

آموزش رایگان گرامر زبان فرانسه

تیم تولید محتوی انستیتو میلاد، حجم بسیار وسیعی از محتوی آموزشی را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این محتوی های کاربردی، از منوی سایت، گزینه آموزش زبان فرانسه یا اینجا را انتخاب نمایید.

در ادامه روش های کاربردی آموزش رایگان گرامر زبان فرانسه معرفی می گردد.

۱. روش استفاده

• هر روز یک متن به زبان فرانسه بنویسید
• از منابع متنوع آموزش زبان فرانسوی استفاده کنید.
• به صحبت های افراد فرانسه زبان با دقت گوش دهید.
• تماشای شبکه های فرانسوی زبان، سریال های فرانسوی و غیره

۲. دانلود رایگان کتاب گرامر زبان فرانسه

بهترین روش یادگیری گرامر زبان فرانسه استفاده از کتابهای Grammaire essentielle وGrammaire progressive است. کلیه کتابهای آموزش گرامر فرانسه، آموزش گرامر فرانسه از مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان بر روی سایت انستیتو میلاد قرار دارد.

۳. دانلود اپلیکیشن گرامر زبان فرانسه

امروزه راه های متنوعی برای یادگیری گرامر زبان فرانسه وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از اپلیکشن های رایگان آموزش زبان فرانسه است. این برنامه ها برای شما کاربردی می باشد.

برخی از اپلیکشن های رایگان زبان فرانسه :

• TV5 Monde
• Busuu
• Memrise
• Bravolol

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی

آیا می خواهید زبان فرانسه یاد بگیرید؟ خب، یکی از روشهای سنتی یادگیری زبان فرانسه استفاده از کتاب های خودآموز زبان فرانسه است. البته گزینه های دیگری مانند: ثبت نام در دوره های آموزش زبان فرانسه، معلم خصوصی زبان فرانسه، استفاده از اپلیکیشن یا سفر به کشورهای فرانسوی زبان، وجود دارد.
البته با توجه به دشواری های زبان فرانسه، شروع به یادگیری این زبان به صورت خودآموز پیشمهاد نمی گردد. اما ممکن است برخی افراد اصرار فراگیری این زبان به صورت خودآموز داشته باشند.

در این صورت، فهرستی از این کتاب های خودآموز به شما معرفی می گردد.

کتاب Easy French Step-Step

همانطور که از نام کتاب Easy French Step-By-Step پیداست، این کتاب، زبان فرانسه را گام به گام آموزش می دهد. در این کتاب آموزش زبان فرانسه را با ابتدایی ترین مفاهیم گرامر شروع و هر بار یک قدم به جلو خواهید رفت. این کتاب مفاهیم را به ترتیب اهمیت تدریس کرده و همچنین بیش از ۳۰۰ فعل با بیشترین کاربرد در زبان فرانسه را آموزش می دهد.

کتاب French Vocabulary

اگر از قبل، دانش زبان فرانسه را دارید و می خواهید دامنه لغات خود را افزایش دهید می توانید از کتابFrench Vocabulary بهره مند شوید. همانطور که از نامش پیداست، این کتاب آموزش زبان فرانسه، بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی شده است. این کتاب براساس ۲۴ موضوع تنظیم شده و شما می توانید واژگان لازم را برای هر موضوع خاص بیاموزید. برخی از عناوین شامل اصطلاحات تجاری، اصطلاحات پزشکی، لوازم خانگی، خوراکی ها و حمل و نقل است. نسخه جدید این کتاب شامل فایل های صوتی بوده که به شما در یادگیری تلفظ صحیح واژه ها کمک می کند.

کتاب français tout-en-un pour les nuls

مجموعه کتاب های “Dummies” از دیگر کتاب های خودآموز زبان فرانسه است. مجموعه این کتاب ها برای تمام سطوح زبان فرانسه (مبتدی، متوسط و پیشرفته) که شامل صرف افعال و اصطلاحات بوده، طراحی شده است. همه این منابع در یک کتاب به علاوه CD صوتی قرار دارد. سری کتاب French for Dummies روشی ساده و آسان برای یادگیری زبان فرانسه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *