بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه

لغات : مشاغل در زبان فرانسه – قسمت اول
مهر ۲۰, ۱۳۹۹
نقل قول : عشق و دوست داشتن
مهر ۲۰, ۱۳۹۹
لغات : مشاغل در زبان فرانسه – قسمت اول
مهر ۲۰, ۱۳۹۹
نقل قول : عشق و دوست داشتن
مهر ۲۰, ۱۳۹۹

بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه

آشنایی با ادبیات زبان فرانسه و یادگیری زبان فرانسه ما را با زندگی و دنیای جدیدی آشنا می کند. برای لذت بردن از روند یادگیری زبان فرانسه داشتن پشتیبان حرفه ای (آموزشگاه، مدرس و روش تدریس) بسیار مهم است .

انستیتو میلاد، به صورت کاملا تخصصی دوره های آموزش زبان فرانسه را به صورت حضوری و آنلاین، با استفاده از متدهای کاربردی و اساتید مجرب برگزار می کند. در انستیتو میلاد کلیه زبان آموزان (دوره های حضوری و آنلاین زبان فرانسه) از شروع تا پایان دوره آموزشی خود از پشتیبانی کامل کارشناسان موسسه بهره مند هستند.

در انستیتو میلاد متدهای آموزشی مختلفی وجود دارد. زیرا، هر متد آموزش زبان فرانسه برای یک هدف خاص هدف گذاری شده است. مدرسین انستیتو میلاد متد آموزش زبان فرانسه را با توجه به نیاز زبان آموزان خود انتخاب می کنند. برای آموزش زبان فرانسه کتابهای سه ناشر که در زمینه ی متدهای آموزش زبان فرانسه تخصص دارند، وجود دارد.

 

کتابهای انتشارات Hachette FLE مرجعی شامل متدهای آموزش زبان فرانسه برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. بعضی از کتابهای آموزش زبان فرانسه این انتشارات که در انستیتو میلاد آموزش داده می شود :

 Les loustics (ویژه کودکان – این متد برای سطح مبتدی A1 و A2 تهیه شده است)
 Adomania (ویژه نوجوانان – این متد برای سطوح مبتدیA1 تا پیشرفته B2 تهیه شده است)
 Totem (ویژه بزرگسالان – این متد برای سطوح مبتدی A1 و متوسط B1 تهیه شده است)
 Alter Ego (ویژه بزرگسالان – این متد برای تمامی سطوح زبان فرانسه (مبتدی A1 تا پیشرفتهC1) تهیه شده است)

 

 

کتابهای انتشارات CLE International نیز مجموعه بزرگی از کتابهای آموزش زبان فرانسه برای همه مخاطبان و همه سطوح زبان فرانسه می باشد. کلیه متدها برای سطوح مبتدی A1 الی پیشرفته B2 تهیه شده است.

 


 Alex et Zoé, Jus d’Orange, Zig Zag… (ویژه کودکان)
 Pixel, Essentiel et plus, Merci… (ویژه نوجوانان)
 endances, Nickel, Affaires… (ویژه بزرگسالان)

 

 

این انتشارات مانند رقبای اصلی خود Hachette FLE و CLE International، ناشری متخصص در زمینه متدهای آموزش زبان فرانسه است. این ناشر، مطالب با کیفیت و مناسب برای همه مخاطبان (کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و افراد مسن) را ارائه می دهد. مجموعه های Didier همچنین شامل کتابهای بسیار مفیدی برای آماده سازی آزمون DELF می باشد.

Ludo et ses amis,Tip Top (ویژه کودکان)
Génération, Décibel(ویژه بزرگسالان)
 Edito, Saison. (ویژه بزرگسالان و افراد مسن)

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان
برا ی اطلاع از دوره های عمومی و تخصصی آموزش زبان فرانسه (دوره های حضوری و آنلاین) با شماره های ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ و ۸۸۸۷۷۷۴۲ تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *