سطوح زبان آلمانی
توضیحات کامل و با جزئیات سطوح مختلف زبان آلمانی
تیر ۷, ۱۳۹۹
گویشهای فرانسوی
تیر ۷, ۱۳۹۹

زبان فرانسه و فوتبال

کشور فرانسه سال های زیادی میزبان مسابقات ورزشی مانند مسابقات فوتبال یورو بوده است. مسابقات قهرمانی یوفا ۵۰ سال است که برگزار می شود. و کشور فرانسه نقش به سزایی در این رویداد دارد. این مسابقات دارای بیش از یک و نیم میلیون نفر تماشاگر می باشد.

ورزش فرصتی مناسب برای یادگیری زبان فرانسه

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کشور فرانسه، تقویت و یادگیری زبان فرانسه، زمان برگزاری مسابقات فوتبال می باشد. فوتبال در فرانسه پس از تنیس و اسب سواری محبوب ترین ورزش است. دو میلیون نفر در فرانسه طرفدار فوتبال هستند. از تیم های معروف فوتبال فرانسه می توان به تیم های: پاریس سن ژرمن ( به زبان فرانسوی: P.S.G. (Paris Saint-Germain)، موناکو (به زبان فرانسوی: Monaco) اشاره کرد.
اگر می خواهید زندگی و فرهنگ مردم فرانسه را بدانید، زبان فرانسوی را یاد بگیرید. یکی از بهترین راه های یادگیری و تقویت زبان فرانسه گفتگو درباره ی ورزش و رفتن به استادیوم با مردمان فرانسوی است.

زبان فرانسه در دنیای ورزش وجود دارد

هنگام تفسیر مسابقات فوتبال در فرانسه مفسرین فوتبال بیشتر از کلمات فرانسوی مانند: هدف(به زبان فرانسه But)، دروازه بان (به زبان فرانسهGardien)، داور(به زبان فرانسه Arbiter)، و غیره به جای اصطلاحات انگلیسی استفاده می کنند. البته از کلمات زبان انگلیسی مانند : مربی(به زبان انگلیسی coach)، گوشه(به زبان انگلیسی corner)، حمایت کننده(به زبان انگلیسی supporter) و غیره استفاده می کنند.

در حقیقت زبان فرانسه و زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی سازمان های بزرگ ورزشی می باشند. امروزه در ایالات متحده آمریکا مسابقات ورزشی به زبان فرانسه، زبان انگلیسی و زبان آلمانی تفسیر می شوند. و حتی در مسابقاتی مانند: شمشیربازی داور بایستی از زبان فرانسوی استفاده کند.

ترجمه، تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه، همچنین اطلاع از دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.