زندگی در کبک

بهترین بازیگران فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۸, ۱۳۹۹
محصولات آرایشی بهداشتی در فرانسه
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در فرانسه
آذر ۸, ۱۳۹۹
بهترین بازیگران فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۸, ۱۳۹۹
محصولات آرایشی بهداشتی در فرانسه
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در فرانسه
آذر ۸, ۱۳۹۹

زندگی در کبک

زبان فرانسوی و شهر کبک

برای زندگی در کبک می بایست اطلاعات دقیقی از این استان داشته باشید. کِبـِک (به زبان فرانسه Québec) یکی از استان‌های کشور کانادا است. مرکز آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

 

• استفاده از زبان فرانسه

محتوی مقاله

زبان فرانسه زبان رسمی استان کبک در کانادا می باشد.در این استان زبان انگلیسی هم صحبت می شود اما زبان رسمی آموزش (در مدارس دولتی، خصوصی و دانشگاه های کبک)، ارتباطات و تجارت زبان فرانسه می باشد.

زندگی در کبک و زبان فرانسوی

 

• آب و هوای کبک

کبک دارای چهار فصل بسیار متضاد است. بهاری آرام و لطیف، تابستانی گرم، پاییزی سرد و زمستانی برفی و سخت. دوره برف و سرما در شهر مونترال (به زبان فرانسه Montreal) واقع در جنوب کبک ۴ ماه و در شهر رادیسون (به زبان انگلیسی Radisson) واقع در شمال کبک ۶ ماه است. مردمان کبک مشکلی برای مقابله با آب و هوای نامناسب در زمستان را ندارند.(شهر کبک یکی از بهترین سیستم های برف روبی در جهان را دارد)

 

زبان فرانسوی و شهر کبک

• اقتصاد پررونق

شهر کبک دومین قطب بزرگ اقتصادی در استان کبک و هفتمین مرکز بزرگ کانادا است. از سال ۲۰۰۰، تقریباً ۶۶۱۰۰ شغل ایجاد شده است. استان کبک از مقصدهای محبوب برای مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی و زندگی در کبک است.

زبان فرانسوی و شهر کبک

• ارتباطات اجتماعی

مردمان کبک بسیار جذاب و اجتماعی هستند. آنها دوست دارند در حالی که غذا می خورند یا یک فنجان قهوه می نوشند با مردمان مورد علاقه خود وقت بگذراند.

 

زبان فرانسوی و شهر کبک

• احترام متقابل

بر خلاف برخی دیگر از نقاط جهان ، کارآفرینان در کبک دارای یک سیستم ارزشهای مشترک هستند، که شامل یک سبک زندگی و طرز تفکر منحصر به فرد است. كبكي ها حتي در شرايط درگيري به دیگران بسیار احترام می گذارند و هميشه شيوه هاي محترمانه بيان خود را انتخاب مي كنند.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای اطلاع از راه های مهاجرت به کانادا، آموزش زبان فرانسه، دوره های آموزشی آزمون های زبان کانادا با شماره های ۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل فرمائید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *