قصد مهاجرت به کدام کشورها را دارید

سطوح زبان فرانسه
همه چیز در خصوص سطوح زبان فرانسه
اسفند ۱۳, ۱۳۹۸
مرجع تعیین سظح زبان فرانسه
چهارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها – سطح B1
اسفند ۱۳, ۱۳۹۸
سطوح زبان فرانسه
همه چیز در خصوص سطوح زبان فرانسه
اسفند ۱۳, ۱۳۹۸
مرجع تعیین سظح زبان فرانسه
چهارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها – سطح B1
اسفند ۱۳, ۱۳۹۸

قصد مهاجرت به کدام کشورها را دارید

برای مهاجرت به کشوری دیگر نیاز به کسب اطلاعات از شرایط زندگی، فرهنگ مردم، وضعیت اجتماعی و صدها پارامتر دیگر می باشد. کارشناسان انستیتو میلاد کلیه اطلاعات مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق تولد را در اختیارتان قرار میدهند. مهاجرت به کشورهای دیگر، بالاخص کشورهای فرانسه زبان نظیر فرانسه، سوئیس و کانادا، یکی از متداول ترین روشهای مهاجرت می باشد.

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
 مهاجرت به کانادا : کشور کانادا دارای موقعیت های شغلی و سرمایه گذاری بسیار عالی می باشد. برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و دریافت ویزا حداقل چند میلیون دلار باید سرمایه گذاری در حوزه های کارآفرینی، استارتاپ و یا بخش‌های خدماتی نظیر صنعت گردشگری انجام شود.
 مهاجرت به انگلستان : کشور انگلستان یکی از دیگر کشورهای مناسب مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. برای سرمایه گذاری در انگلستان حداقل به ۲ میلیون پوند سرمایه نیاز دارید.
 مهاجرت به اتریش: کشور اتریش یکی از پیشرفته ترین قطب های اقتصادی جهان می باشد. برای دریافت ویزای مهاجرت به اتریش سرمایه شما باید حداقل ۱۰ میلیون یورو باشد.
 مهاجرت به استرالیا : شما با داشتن حداقل ۲۰۰ هزار دلار تا ۱ میلیون دلار سرمایه میتوانید ویزای کشور استرالیا را دریافت کنید. کشور استرالیا یکی از بهترین کشورها برای توسعه کسب و کارها و همچنین تاسیس شرکت است.

 


مهاجرت از طریق تولد
مهاجرت از طریق تولد به این معناست که اگر فرزندی در کشور دیگری به دنیا بیاید به عنوان شهروند آن کشور شناخته می شود.. حق شهروندی فرزندان، مزایای زیادی پدر و مادر را به وجود می آورد. در حال حاضر دو کشور فرانسه زبان و انگلیسی زبان، کانادا و امریکا از پرطرفدارترین کشورهایی هستند که پدر و مادرهای دیگر کشورها تمایل دارند فرزند خود را در این دو کشور به دنیا بیاورند. مهاجرت از طریق تولد در کشورهای برزیل، آرژانتین، بولیوی، پاناما، هندوراس، جامائیکا، پاکستان، مکزیک، کشور آلمان، اتریش و کشورهای عضو اتحادیه اروپا امکان پذیر می باشد.
کشور های مناسب برای مهاجرت از طریق تولد
• سوئد
• هلند
• کانادا
• استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *