مجلات فرانسوی – بخش دوم

گرامر: علائم املایی یا accent در زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۴۰۰
لغات : وسائل آشپزخانه – قسمت دوم
مهر ۲۴, ۱۴۰۰
گرامر: علائم املایی یا accent در زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۴۰۰
لغات : وسائل آشپزخانه – قسمت دوم
مهر ۲۴, ۱۴۰۰

مجلات فرانسوی – بخش دوم

۶ مجله فرانسوی زنان

اصطلاح مطبوعات زنانه همانند “مجلات زنان” (به زبان انگلیسی Women’s magazines) نامی است که معمولاً به نشریاتی داده می شود که مخاطبان آنها زنان هستند. البته باید به این نکته اشاره کرد که، همه زنان علاقه مند به مقاله در مورد مد، آشپزی و نکات زیبایی نیستند. بنابراین بیایید این اصطلاح را به عنوان یک درس واژگان در نظر بگیریم.

 

  1. Version Femina

با توجه به منابعی که در مقاله پیشین  ذکر کردیم ، این دومین مجله پرخواننده در فرانسه است. برخلاف مجلات دیگر این فهرست، نسخه Femina به عنوان یک مکمل هفتگی شامل چندین روزنامه فرانسوی منطقه ای است.  این بدان معناست که اشتراک بین المللی دشوار است، اما می توانید برای خواندن بخشی از آن به وب سایت آن مراجعه کنید.

  1. Femme Actuelle

این مجله هفتگی در فرانسه نیز پرفروش است. موضوعاتی مانند زیبایی، سلامت، سبک زندگی ، فرزندپروری و موارد دیگر را پوشش می دهد.

  1. Biba

Biba یک مجله زنانه است که مقالاتی در مورد عشق، رابطه جنسی، روابط، زیبایی، سبک زندگی، هنرها و سرگرمی و فرهنگ پاپ ارائه می دهد. نسخه چاپی آن در اندازه مجله استاندارد و نسخه کوچک (در اندازه جیبی) و کوچکتر موجود است.

 

 

  1. Elle

Elle در فرانسه تأسیس شده است . این مجله فرانسوی شامل بخش های زیبایی و مد، اما همچنین شیوه زندگی، فرهنگ و اخبار را در داخل موضوعات دیگر پوشش می دهد.

  1. Notre Temps

یکی دیگر از فروشندگان برتر مجلات فرانسوی می باشد که موضوعات سنتی مانند نکات زیبایی را با نکاتی در مورد صرفه جویی در پول، فرزندپروری، راهنمای مراحل قانونی ترکیب می کند.

  1. Causette

این ماهانه فرانسوی در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده است. دارای موضعی فاخرانه فمینیستی و فکری است، اما  این کار را با طنز و استعداد انجام می دهد. این تنها مجله زنان در فرانسه است که توسط وزارت فرهنگ  فرانسه به عنوان نشریه ای با منافع سیاسی و عمومی شناخته شده است.

 

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *