نکاتی در مورد زبان فرانسوی

سطوح زبان فرانسه
چهارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها – سطح B2
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
نقشه مناطق کشور فرانسوی زبان سوئیس
مناطق فرانسوی زبان کشور سوئیس
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
سطوح زبان فرانسه
چهارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها – سطح B2
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
نقشه مناطق کشور فرانسوی زبان سوئیس
مناطق فرانسوی زبان کشور سوئیس
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸

نکاتی در مورد زبان فرانسوی

زبان فرانسه زبانی است که مانند انگلیسی در هر ۵ قاره صحبت می شود. زبان فرانسه در میان ۵ زبان دشوار دنیا از نظر آموزش قرار دارد اما این سختی تا سطح A2  که طبق چهارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها، متوسط ارزیابی می شود، ادامه دارد.
بعد از گام نهادن در سطح B1، دشواری جای خود را به لذت بردن از آموزش این زبان می دهد.
زبان فرانسه، زبان عشق، هنر، موسیقی، سیاست و اقتصاد است، بنابراین با یادگیری زبان فرانسه علاوه بر راحت بودن در سفرهای تفریحی، فرصت های شغلی مناسبی را در هر ۵ قاره جهان و پس از مهاجرت در اختیار خواهید داشت.
امروزه آموزش زبان فرانسه از طریق موسسات آموزش زبان فرانسه و به صورت حضوری و آموزش مجازی صورت می گیرد.
در کشوری مانند ایران، که زبان فرانسه نقش کمی به عنوان زبان خارجی دارد، نقش دوره های آموزشی با کیفیت، بسیار حیاتی خواهد بود. دوره های گروهی، خصوصی و مجازی انستیتو میلاد، کیفیت و کمیت را برای شما تضمین می کند.

نکات آموزشی زبان فرانسه

امروزه و با توجه به برداشته شدن مرزهای فیزیکی در دهکده جهانی، زبان ها از یکدیگر، الفبا، لغات و دستور زبان را وام می گیرند. زبان فرانسوی هم از این قاعده مستثنی نیست.
با کمی دقت در می یابیم لغات مشترک زیادی بین زبان فارسی و زبان فرانسوی وجود دارد.
در آموزش زبان فرانسه توجه به نکان زیر ضروری است:
الفبا: متشکل از ۲۶ حرف اصلی و چند حرف ترکیبی
جنسیت: در زبان فرانسه تمامی آنچه ما در این جهان می بینیم، یا مذکر هستند و یا مونث. البته این نکته نباید باعث ایجاد ترس و نگرانی در روند آموزش زبان فرانسه گردد زیرا برای تشخیص جنسیت اسامی، در اغلب موارد فرمول هایی وجود دارد.
صرف فعل: در زبان فرانسوی هم مانند بسیاری از زبان ها، فعل ها صرف می گردنند. فعل ها در زبان فرانسه به سه دسته تقسیم می شوند که دو دوسته ۱ و۲ با قاعده صرف شده و مشکل چندانی برای یادگیری آنها وجود ندارد. اما دسته سوم که در زبان فرانسه بی قاعده نامیده می شوند، کمی پیجیده تر هستند که با تمرین بیشتر، تسلط بر صرف این فعل ها، چندان دشوار نیست.
تلفظ: تلفظ لغات در زبان فرانسوی با آنچه نوشته می شود متفاوت بوده و از این رو ممکن است در ابتدای امر آموزش، مشکلاتی را برای زبان آموزان فرانسه ایجاد نماید. اما رفته رفته زبان آموز به خواندن متون فرانسوی تسلط پیدا خواهد کرد.
درک شفاهی: زبان فرانسه مانند هر زبان دیگری، نوع استاندارد و محاوره دارد. بنابراین توصیه می گردد زبان آموزان، از همان ابتدای شروع روند آموزش زبان فرانسه، با هر دو نوع آن آشنا شوند.
از این رو نقش مدرس بسیار مهم است. مدرسینی که سابقه تحصیل و زندگی در کشورهای فرانسه زبان را دارند و از طرفی بر فنون تدریس تسلط کامل دارند، بهترین انتخاب برای فراگیری زبان فرانسه هستند. انستیتو میلاد با بهره گیری از استاتیدی با تعاریف گفته شده، شما را در مسیر آموزش زبان فرانسه همراهی می کند.
در پایان توصیه می کنیم از همین امروز آموزش زبان فرانسه را آغاز کرده و درهای جدیدی در دنیای مد، زیبایی، آرایشی، هنری، گردشگری، سیسات، اقتصاد، تاریخ و معماری به روی خود بگشایید.
در صورتی که تمایل به مشاوره با کارشناسان انستیتو میلاد را دارید، با شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *