هتل های ارزان فرانسه

کافه های فرانسه
مهر ۱, ۱۳۹۹
مجله های آشپزی فرانسوی
مهر ۱, ۱۳۹۹
کافه های فرانسه
مهر ۱, ۱۳۹۹
مجله های آشپزی فرانسوی
مهر ۱, ۱۳۹۹

هتل های ارزان فرانسه

کشور فرانسه از مقصدهای مورد علاقه عموم برای سفر است. یکی از دغدغه های مسافران، یافتن اقامتگاهی مناسب است. ما به شما خوابگاه جوانان (به زبان فرانسه auberges de jeunesse) (به زبان انگلیسیhustle) را پیشنهاد می کنیم. این اقامتگاه ها از هتل های گران قیمت فرانسه ارزانتر می باشد. (با جستجو در سایت booking.com محل اقامت خود را در فرانسه انتخاب کنید)

اقامت در هاستل های فرانسه بسیار ارزان و تجربه ی جدید برای شما خواهد بود. در این مقاله ما بهترین هاستل های فرانسه (به زبان فرانسه auberges de jeunesse) را معرفی می کنیم.

• هاستل Les Piaules در پاریس. فرانسه

هاستل Les Piaules در سال ۲۰۱۷ توسط وب سایت HostelWorld به عنوان بهترین هاستل در فرانسه شناخته شد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت های این هاستل فرانسوی به سایت https://www.hostelworld.com مراجعه کنید.

• هاستل (SLO Living Hostel de Lyon (Rhône در لیون. فرانسه

هاستلSLO Living Hostel de Lyon لیون در سایت TripAdvisor رتبه اول را دارد. اما چرا ؟ این هاستل معروف در شهر لیون فوق العاده تمیز و اتاقهای زیبایی دارد. اگر می خواهید به مرکز شهر لیون نزدیک باشید، این هاستل زیبای فرانسوی مکانی عالی می باشد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت های این هاستل فرانسوی به سایت http://slo-hostel.com مراجعه کنید.

• هاستل (Auberge de jeunesse de Carcassonne (Aude

هاستل Auberge de jeunesse de Carcassonne واقع در شهر Carcassonne در جنوب فرانسه نزدیک شهر تولوز با فضای قرون وسطایی (به زبان فرانسه Moyen Âge) یک اقامتگاه عالی برای غوطه ور شدن در یک فضای منحصر به فرد است. برای اطلاعات بیشتر از قیمت های این هاستل فرانسوی به سایت www.booking.com مراجعه کنید.


تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *