آمـوزش مـکالـمـه زبـان فـرانـسـه

مکالمه : فعالیت های روزانه یک ورزشکار در زبان فرانسه
دی ۱۰, ۱۳۹۹
صرف فعل : avoir
دی ۱۰, ۱۳۹۹
مکالمه : فعالیت های روزانه یک ورزشکار در زبان فرانسه
دی ۱۰, ۱۳۹۹
صرف فعل : avoir
دی ۱۰, ۱۳۹۹

آمـوزش مـکالـمـه زبـان فـرانـسـه

تیم تولید محتوی انستیتو میلاد، حجم بسیار وسیعی از محتوی آموزش مکالمه زبان فرانسه را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این محتواهای کاربردی آموزش زبان فرانسه کلیک نمایید. محتواهایی که شامل آموزش مکالمه زبان فرانسه، گرامر و همچنین مطالبی جهت تقویت مهارت درک می شود.

اما قبل از مراجعه به بخش آموزش وبسایت ما، پیشنهاد می کنیم این مقاله را که حاوی نکات کاربردی است تا انتها مطالعه نمایید.

یادگیری زبان فرانسه از طریق مکالمه معجزه می کند. صحبت و چت کردن با افراد فرانسه زبان، نه تنها روشی سرگرم کننده برای آرامش و شناخت شخصی است، بلکه یکی از بهترین راه های یادگیری زبان فرانسه است.

اگر اطراف شما با افراد فرانسه زبان احاطه نشده باشد، فرصت مکالمه به زبان فرانسوی بسیار کم به نظر می رسد. اما این را باور کنید یا نه، روشهای زیادی وجود دارد که هر کس می تواند روزانه به زبان فرانسه صحبت کند. با پیشرفت تکنولوژی و ضریب نفوظ اینترنت در زندگی روزمره، شما می توانید مکالمه زبان فرانسه خود را تقریباً در هر زمان و مکانی تمرین کنید.

نکته جالب در مورد مکالمه این است که شما هرگز واقعاً نمی دانید چه چیزی قرار است از دهان شخص دیگری بیرون آید. بنابراین می بایست در لحظه شنید و پاسخ داد که این امر مستلزم فکر کردن به زبان فرانسه است.
مشکلی که در اغلب زبان آموزان، به خصوص افرادی در سطح مبتدی زبان، دیده می شود، فکر کردن به زبان مادری و سپس ترجمه آن به زبانی دیگر مانند انگلیسی و بعد ترجمه از انگلیسی به زبان فرانسه می باشد. در این روند احتمال بروز اشتباهات دستوری و استفاده نا به جا از عبارات، به شدت افزایش می یابد.

 

 

نـحـوه تـمـریـن مـکالـمـه زبـان فـرانـسـه بـه صـورت آنـلایـن

محتوی مقاله

یکی از خوبی های دنیای امروز، پیوستگی و وابستگی انسان ها به یکدیگر است. اگر هنوز نتوانسته اید فردی فرانسه زبان را برای تمرین مکالمه زبان فرانسه خود پیدا کنید، حتما خواهید توانست یکی از آنها را به صورت آنلاین داشته باشید. وب سایت های تبادل زبان فرانسه به شما این امکان را می دهند تا با فرانسه زبانانی که می خواهند زبان مادری شما را یاد بگیرند ارتباط برقرار کنید.
بسیاری از وب سایت های آموزش زبان فرانسه از گروه های گپ نیز برخوردار هستند. هنگام شرکت در این گروهای مکالمه زبان فرانسه، فقط از ارتباطات نوشتاری استفاده نکنید، در غیر اینصورت، مهارت های گفتاری و شنیداری شما بهبود نخواهد یافت.

اپـلـیـکـیـشـن هـای رایـگـان مـکـالـمـه زبـان فـرانـسـه

در زیر چند اپلیکیشن آموزش مکالمه زبان فرانسه معرفی می گردد:

اپلیکیشن italki

italki عمدتا یک سایت آموزش آنلاین زبان است، اما یک پلت فرم تبادل زبان نیز دارد، که در آن اعضا می توانند با هم مکالمات فرانسوی داشته باشند.

 

اپلیکیشن HelloTalk

HelloTalk یکی از محبوب ترین برنامه های آموزش زبان فرانسه است. این برنامه دارای ویژگی های پیشرفته پیام رسانی را ارائه می دهد، که به شما کمک می کند به راحتی پیام های پارتنر خود را در حین چت اصلاح کنید. همچنین می توانید از طریق صدا و تصویر صحبت کنید.

 

اپلیکیشن Easy Language Exchange

Easy Language Exchange علاوه بر ویژگی های معمولی وب سایت آموزش زبان، دارای پلتفرمی است که در آن کاربران می توانند سوالات خود را در آنجا مطرح و با افرادی که نمی شناسید صحبت کنید.

 

 

 

 

آموزش رایگان مکالمه زبان فرانسه

امروزه با توجه به منابع عظیم متنی و صوتی و تصویری، که به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار دارد، تقویت مکالمه زبان فرانسه بسیار ساده تر از گذشته شده است.
چگونه به صورت رایگان مکالمه زبان فرانسه را یاد بگیرید ؟

دوره ها و منابع آموزشی بیشماری برای یادگیری مکالمه زبان فرانسه وجود دارد. دانستن اینکه از کجا می توان شروع کرد، یا منابع قابل اعتماد و غنی را کجا بیابیم، می تواند مشکل باشد و قدم بسیار مهمی در امر آموزش می باشد. در ادامه چند منبع مفید برای آموزش مکالمه زبان فرانسه معرفی می نماییم.

پادکست های آنلاین رایگان یادگیری زبان فرانسه

پادکست ها یک روش عالی برای یادگیری زبان فرانسه هستند. می توانید در هر زمان و مکان از آنها استفاده کنید. پادکست های فرانسوی زبان زیادی وجود دارد، اما تعداد زیادی از آنها یک دوره کامل آموزش زبان فرانسه را ارائه نمی دهند. ما پادکست هایی را ترجیح می دهیم که یک کلاس گام به گام فرانسوی را ارائه دهند یا به زبان فرانسه در دنیای واقعی صحبت کنند. پادکست های رایگان آموزش زبان فرانسه : FrenchPod101، Journal en Français Facile، TuneIn

 

سایت YouTube

سایت YouTube مکانی عالی برای یافتن مطالب و منابع رایگان آموزش زبان فرانسه است. کانال های زیر در محیطی جذاب، ساعت ها درس فرانسه که کمک شایانی به تقویت مکالمه تان می کند، در اختیار شما قرار خواهد داد.

پادکست Super Easy French

کانال Easy Languages فرهنگ فرانسویی را به آموزش می دهد. در این مجموعه، مجریان به خیابان های فرانسه رفته و با افراد مختلف مصاحبه می کنند. این یک روش عالی برای تمرین درک شنیداری است.

پادکست Comme Une Française

با تلویزیون Comme Une Française در مورد زبان و فرهنگ فرانسوی اطلاعات بسیاری کسب می کنید. جرالدین، میزبان و معلم خصوصی خوش فکر و مشتاقی است که تجربه خود را به عنوان یک فرانسوی و همچنین نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه را با شما به اشتراک می گذارد.

پادکست Français Authentique

آیا به دنبال محتوایی در مورد زبان و فرهنگ فرانسوی به زبان فرانسه (به جای انگلیسی) هستید؟ Français Authentique فقط به زبان فرانسه آرام و واضح به زبان آموزان این محتوا را ارائه می دهد.

آموزش زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته (PDF)

ما بر روی وبسایت انستیتو میلاد و در قسمت آموزش زبان فرانسه، فایل های PDF مکالمات زبان فرانسه و همچنین سایر مهارت های زبانی را برای دسترسی راحت تر شما زبان دوستان قرار داده ایم. برای مکالمه زبان فرانسه به صورت رایگان می توانید فایل های PDF را از سایت miladlh.com دانلود کنید.

مـکـالـمـه سـاده فـرانـسـوی

اگر در ابتدای روند آموزش زبان فرانسه هستید، بهتر است برای تقویت مکالمه از دیالوگ های ساده و موضوعی شروع کنید. ما کار را برای شما بسیار راحت کرده ایم.
در قسمت آموزش زبان فرانسه وبسایت که از منوی اصلی قابل دسترسی است، تعدا بسیار زیادی مکالمات شاد و موضوعی را همرا با ترجمه و فایل صوتی برای شما تهیه کرده ایم. در کنار آن، محتواهای دیگری نیز برای گسترده تر شدن دامنه لغات تان هم در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *