آموزش زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی

اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت یازدهم
بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
مکالمه : خانه رویایی ما
بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت یازدهم
بهمن ۱۱, ۱۳۹۹
مکالمه : خانه رویایی ما
بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

آموزش زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی

 از طریق شبکه های اجتماعی زبان فرانسه را بیاموزید

محتوی مقاله

مطالعات اخیر نشان داده است که مردم به طور متوسط ۲ ساعت در روز را در شبکه های اجتماعی (به زبان فرانسه les réseaux sociaux) مانند : فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره می گذرانند. آیا تا به حال فکر کرده اید که روزانه چقدر وقت خود را در شبکه های اجتماعی تلف می کنید؟ در این مقاله، کارشناسان انستیتو میلاد به شما نشان می دهند که چگونه “اتلاف وقت” (به زبان فرانسه perte de temps) را به یک مزیت برای آموزش زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی تبدیل کرده و آموزش زبان فرانسه در اینستاگرام یوتیوب تلگرام و آپارات را دنیال نمایید.

ما همیشه برای یادگیری زبان فرانسه به دنبال تکنیک های سرگرم کننده هستیم. بنابراین، سعی کنید به جای اینکه وقت خود را در شبکه های اجتماعی تلف کنید، آن را به عنصری سازنده برای یادگیری زبان فرانسه تبدیل نمایید.

نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی

• افراد فرانسه زبان را دنبال کنید.

برای یادگیری زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی، شروع به دنبال کردن افراد فرانسه زبان کرده و با آنها تعامل داشته باشید. این روشی۱۰۰% رایگان برای یادگیری زبان فرانسه است. مغز شما قبلاً به این فعالیت (دنبال کردن افراد در شبکه های اجتماعی) عادت کرده و بخشی از برنامه ی روزانه ی شما شده است، بنابراین، آن فعالیت ها را به زبان فرانسه انجام دهید.
شما همچنین قادر خواهید بود مطالب متنوع مانند: ماهیگیری (به زبان فرانسه la pêche)، شیرینی پزی (به زبان فرانسه la pâtisserie)، یوگا (به زبان انگلیسی yoga) یا هر فعالیت دیگری که به آن علاقه مند هستید را دنبال کنید. اما این بار، می توانید مهارت های زبان فرانسه خود را نیز همزمان افزایش دهید. از خجالتی بودن دست برداشته و با افراد تعامل کنید.
بنابراین، در مورد پست ها نظر داده، آنها را به اشتراک گذاشته و در مورد آنها با دوستان خود بحث کنید.

• متخصصان زبان فرانسه را دنبال نمایید

می توانید افرادی را دنبال نمایید که زبان فرانسه را در شبکه های اجتماعی آموزش می دهند. صفحه های انستیتو میلاد در شبکه های اجتماعی، محتواهای آموزشی زبان فرانسه را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به این زبان قرار داده است.

محتواهای آموزشی رایگان آموزش زبان فرانسه انستیتو میلاد شامل موارد زیر است :

فیلم های کوتاه آموزشی و همچنین آموزش مهارت های چهارگانه زبانی، نکات و ترفندهای یادگیری زبان.

• به گروه های زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی بپیوندید

گروه های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه در شبکه های اجتماعی مانند “: فیس بوک، تلگرام و غیره، وجود دارد. شما با عضویت در این گروه ها می توانید مهارت های زبان فرانسه خود را ارتقا دهید. علاوه بر این، پیوستن به گروه های یادگیری زبان فرانسه راهی عالی برای یافتن دوستان جدید و بیشتر شدن انگیزه برای یادگیری است.
برای یادگیری زبان فرانسه مجبور نیستید از اوقات فراغت خود صرف نظر کنید. بلکه می توانید لحظات لذت بخشی را به صورت هوشمندانه داشته باشید.

آموزش زبان فرانسه در یوتیوب YouTube

یوتوب، به عنوان یکی از بهترین سایت های آموزشی برای یادگیری زبان فرانسه می باشد. با مراجعه به یوتوب ویدئوهای آموزش زبان فرانسه، برنامه های تلویزیونی فرانسه، مستندهای فرانسوی و غیره به صورت رایگان در دسترس خود خواهید داشت.
شما در اوقات فراغت می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به زبان فرانسه تماشا کنید. علاوه بر یادگیری زبان فرانسه با رسانه های اجتماعی، YouTube می تواند به شما در بهبود تلفظ کلمات نیزکمک کند. اگر مبتدی هستید، یک ترفند دیگر وجود دارد: می توانید، زیرنویس ها را روشن یا حتی سرعت فیلم را برای درک بهتر کم کنید.
اگر به یوتوب مراجعه کردید، فراموش نکنید سری هم به کانال انستیتو میلاد در این شبکه اجتماعی بزنید.

آموزش زبان فرانسه در اینستاگرام Instagram

یادگیری زبان فرانسه یک عمل شجاعانه است. خوشبختانه اکنون اینترنت و شبکه های اجتماعی امکان یادگیری زبان فرانسه را به امری آسان بدل کرده اند.
اینستاگرام رسانه جدیدی است که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های مختلفی مانند: آشپزی (به زبان فرانسه la cuisine)، دکوراسیون (به زبان فرانسه la décoration) و غیره را فرا گیرید. با استفاده از اینستاگرام، حتی می توانید زبان های خارجی مختلفی مانند زبان فرانسه را بیاموزید. یادگیری زبان فرانسه، فقط یادگیری واژگان یا دستور زبان نیست، شما به تلاش و پشتکار هم احتیاج دارید.

 چرا فرانسه را در اینستاگرام یاد بگیریم؟

در حال حاضر، تعداد معلمان فرانسه زبان با استفاده از حساب اینستاگرام همچنان در حال افزایش است. در واقع، اگر می خواهید دانش خود را در مورد زبان فرانسه بهبود بخشیده و یا یادگیری زبان فرانسه را شروع نمایید، استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند آغاز خوبی برای شما باشد.
ما در صفحه اینستاگرام انستیتو میلاد، صدها ساعت ویدئوهای آموزشی متنوع و رایگان را در اختیار علاقه مندان به این زبان قرار می دهیم.

آموزش زبان فرانسه در تلگرام Telegram

تلگرام (به زبان انگلیسی Telegram ) یک برنامه پیام رسان رایگان است. دقیقاً مانند WhatsApp، می توانید از آن در، تلفن، لپ تاپ، تبلت یا سایر سیستم عامل های خود که در Android ،iOS ، Windows، Linux و سایر مرورگرها اجرا می شوند استفاده کنید.

چرا از تلگرام استفاده کنیم؟

امن است. بارگیری، نصب و استفاده از این برنامه رایگان است. همچنین هیچگونه تبلیغات و حق اشتراک ندارد. از دیگر مزایای استفاده از تلگرام این است که گروه های تلگرامی برای به اشتراک گذاشتن مطالب، منابع و لینک های مختلف با دوستان و خانواده یا همکاری در تیم های کوچک ایده آل هستند. مدرسین زبان فرانسه می توانند کانال و گروه هایی را تشکیل داده و محتواهای آموزش زبان فرانسه را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. عضو شدن در کانال های آموزش زبان فرانسه در تلگرام گزینه ی خوبی برای یادگیری زبان فرانسه به صورت رایگان است.

برای استفاده از محتواهای آموزشی و سرگرمی به زبان فرانسه به کانال تلگرام انستیتو میلاد مراجعه کنید.

آموزش زبان فرانسه آپارات

آپارات وبسایتی برای اشتراک گذاری ویدئوها در ایران است. این سایت را می توان یوتیوب ایرانی نامید. به مانند یوتیوب در وبسایت آپارات نیز می توان هزاران ساعت آموزش زبان های مختلف منجمله زبان فرانسه دریافت نمود.
کانال آپارات انستیتو میلاد نیز به مانند صفحات ما در سایر شبکه های اجتماعی، مملو از محتوی آموزشی رایگان زبان فرانسه می باشد.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *