املاک و مستغلات در فرانسه

معرفی اپلیکیشن زبان فرانسه
اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه – معرفی ۶ اپلیکیشن برتر
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹
صنعت خودرو سازی فرانسه
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹
معرفی اپلیکیشن زبان فرانسه
اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه – معرفی ۶ اپلیکیشن برتر
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹
صنعت خودرو سازی فرانسه
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹

املاک و مستغلات در فرانسه

املاک و مستغلات (به زبان فرانسوی L’immobilier) یک اصطلاح می باشد برای هر گونه کاربری تجاری و مسکونیدر رابطه با املاک و مستغلات. این اصطلاح معمولاً فعالیتهای مدیریتی و معامله ای را که در مورد این صنعت اتفاق می افتد،تعیین می کند، اما همچنین بر بسیاری از فعالیت های مرتبط از جمله: مسکن، ساخت و ساز، ارتقاء، مشاوره، شهرسازی،معماری و مدیریت نیز تأثیر می گذارد.

در فرانسه، بخش املاک و مستغلات تولید کننده مشاغل قدرتمندی است. به غیر از “آژانس های املاک و مستغلات”، این صنعت، تجارت و فعالیت های زیادی را گردهم می آورد که نشان دهنده وزن بسیار قابل توجهی در اقتصاد فرانسه است.

متوسط قیمت اجاره در فرانسه چیست؟

در سال های اخیر اجاره ی ملک در فرانسه به طور متوسط به متری ۱۳ یورو افزایش پیدا کرده است. اما دامنه متوسط از متری ۱۰ یورو برای کمترین اجارهو ۱۹ یورو برای بالاترین اجاره می باشد. اما با کمال تعجب، در Ile-de-France بالاترین اجاره (متری ۲۳ یورو)، به ویژه در پاریس که متوسط اجاره آن متری۳۱ یورو است، روبرو می شویم. اجاره ملک با توجه به لوکیشن و امکانات ملک اعم از خانه یا آپارتمان متغییر می باشد.

در کدام شهرها ی فرانسه مقررات اجاره بها لازم است؟

برخی از شهرها و مسکن های فرانسوی به عنوان “مناطق پرتنش” (به زبان فرانسوی Zones Tendues) طبقه بندی شده اند، زیرا عرضه مسکن به مراتب کمتر از میزان تقاضا است. در حال حاضر ۲۸ محل اقامت در فرانسه وجود دارد که به عنوان مناطق پرتنش طبقه بندی شده اند:

آژاسیو (به زبان فرانسو Ajaccio)، باستیا (به زبان فرانسویBastia)، لا روچل (به زبان فرانسوی La Rochelle)، مارسی (به زبان فرانسوی Marseille)، اگز – ان – پرووانس (به زبان فرانسوی Aix-en-Provence)، آرل (به زبان فرانسوی Arles)، نیس (به زبان فرانسوی Nice)، تولوز (به زبان فرانسوی Toulouse)، بوردو (به زبان فرانسوی Bordeaux)، آرکاچون (به زبان فرانسوی Arcachon)، لا تسته د بوچ (به زبان فرانسوی La Teste de Buche)، مون پلیه (به زبان فرانسوی Montpellier)، سیته (به زبان فرانسوی Sète)، گرنوبل (به زبان فرانسوی Grenoble)، نانت (به زبا فرانسوی Nantes)، سنت نازیر (به زبان فرانسوی Saint-Nazaire)، لیل (به زبان فرانسوی Lille)، پاریس (به زبان فرانسوی Paris)، بوویز (به زبان فرانسوی Beauvais)، بایون (به زبان فرانسوی Bayonne)، استراسبورگ (به زبان فرانسوی Strasbourg)، لیون (به زبان فرانسوی Lyon)، آنسی (به زبان فرانسوی Annecy)، آنماسسه (به زبان فرانسوی Annemasse) ، تونون لز-باینس (به زبان فرانسوی Thonon-les-Bains)، میو و تولون (به زبان فرانسوی Meaux et Toulon)، فرجوس و دراگوییان (به زبان فرانسوی Fréjus et Draguignan). بنابراین کنترل اجاره در این مناطق به مدت ۵ سال می تواند پر تنش باشد. اجاره بها ها نباید بیشتر از سقفی که تعیین شده است باشد درغیر اینصورت، مالکان مجازات می شوند.

ترجمه ، تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشورهای فرانسه زبان، همچنین اطلاع از دوره های آموزش حضوری و مجازی زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *