اهمیت یادگیری زبان فرانسه

زندگی در کانادا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹
روش های آموزش زبان فرانسه
مـتدهـای آمـوزش زبـان فـرانـسـه
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

  • یک زبان جهانی

بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسه صحبت می کنند. OIF ، یک سازمان بین المللی از کشورهای فرانسه زبان که ۸۸ کشور عضو و دولت را تشکیل می دهد. زبان فرانسوی دومین زبان خارجی بعد از زبان انگلیسی می باشد که در جهان کاربرد دارد.

زبان فرانسوی همچنین در کنار زبان انگلیسی تنها زبانی است که در هر کشور دنیا تدریس می شود. زبان فرانسه بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را در جهان اداره می کند، که دوره های زبان فرانسه را برای نزدیک به یک میلیون زبان آموز برگزار می کند.

  •  زبانی برای بازار کار بین المللی

توانایی مکالمه به زبان فرانسه و زبان انگلیسی مزیت مهمب در بازار کار بین المللی است. با داشتن دانش زبان فرانسه درهای شرکتهای فرانسوی را در فرانسه و سایر شرکتهای فرانسه زبان جهان را بر روی خود باز می کنید. کشور فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان و مقصد اصلی برای سرمایه گذاری خارجی می باشد.

 

  • زبان فرهنگ

زبان فرانسه زبان بین المللی آشپزی، مد، تئاتر، هنرهای تجسمی، رقص و معماری است. با داشتن دانش زبان فرانسوی امکان دسترسی به آثار بزرگ ادبیات به زبان اصلی فرانسه و همچنین فیلم های فرانسوی و ترانه های فرانسوی برای شما فراهم می شود. زبان فرانسه، زبان، ویکتور هوگو، مولیر، لئوپولد سنندور سنور، ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دلون و زین الدین زیدان است.

  •  زبانی برای سفر

کشور فرانسه بهترین مقصد جهانگردی جهان است و سالانه بیش از ۸۷ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه ، بازدید از پاریس و تمام مناطق فرانسه را برای شما بسیار لذت بخش تر می کند و بینشی از فرهنگ و شیوه زندگی فرانسوی ها را ارائه می دهد.

  • زبانی برای آموزش عالی

صحبت کردن به زبان فرانسه ، فرصت هایی را برای تحصیل در دانشگاه ها و مدارس تجاری مشهور فرانسه ، که در بین موسسات برتر آموزش عالی اروپا و جهان قرار گرفته اند، برای شما ایجاد می کند.

  • زبان دیگر روابط بین الملل

زبان فرانسه، هم زبان کار و هم زبان رسمی سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک، صلیب سرخ بین المللی و دادگاه های بین المللی است. زبا فرانسه زبان رسمی سه شهر استراسبورگ، بروکسل و لوکزامبورگ که نهادهای اتحادیه اروپا در آن مستقر هستند می باشد.

  • زبانی که جهان را باز می کند

توانایی درک زبان فرانسه امکان دسترسی به دیدگاه جایگزین از جهان را فراهم می کند. شما می توانید متفکران و رهبران فرانسوی از سراسر جهان و اخبار مربوط به رسانه های مطرح بین المللی فرانسه زبان به عنوان مثال، TV5Monde ، France 24 و Radio France Internationale را دنبال کنید.

  • زبانی که یادگیری سرگرم کننده است

زبان فرانسه یک زبان آسان برای یادگیری است. روشهای زیادی در بازار وجود دارد که یادگیری زبان فرانسه را برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان لذت بخش می کند. با توجه به شرایط کنونی جهان (شیوع ویرس کرونا) یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین برای تمام مردم جهان امکان پذیر می باشد. شما برای یادگیری زبان فرانسه، دومین زبان خارجی دنیا، در دوره های آنلاین آموزش زبان فرانسه انستیتو میلاد شرکت کنید.

  • زبانی برای یادگیری زبانهای دیگر

با یادگیری زبان فرانسه، یادگیری زبان های عاشقانه ی دیگر مانند زبان اسپانیایی، زبان ایتالیایی، زبان پرتغالی و زبان رومانیایی و همچنین زبان انگلیسی برایتان ساده خواهد بود . زیرا درصد قابل توجهی از واژگان زبان انگلیسی از زبان فرانسه گرفته شده است.

 

  • زبان عشق و عقل

اول و مهمترین نکته ، یادگیری زبان فرانسه لذت یادگیری یک زبان زیبا، غنی و ملودیک است که اغلب به آن زبان عشق گفته می شود. زبان فرانسه زبانی تحلیلی است که اندیشه را شکل می دهد و تفکر انتقادی را پرورش می دهد، که این یک مهارت ارزشمند برای بحث و گفتگو است.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای آشنایی بیشتر با زبان فرانسه و همچنین مطالعه مطالب جذاب به زبان فرانسه می توانید مجله اینترنتی ” سلام فرانسه ” به زبان فرانسه “Bonjour Français ” را از سایت انستیتو میلاد به آدرس : www.miladlh.com دانلود کنید.

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشورهای فرانسه زبان، همچنین اطلاع از دوره های آموزش حضوری و مجازی زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.