بهترین سریال های فرانسوی در سال ۲۰۲۰

دانلود رایگان کتاب alter ego plus
دانلود کتاب Alter ego+A1
آذر ۱, ۱۳۹۹
آموزش رایگان زبان فرانسه
آموزش زبان فرانسه به صورت رایگان و آنلاین
آذر ۱, ۱۳۹۹
دانلود رایگان کتاب alter ego plus
دانلود کتاب Alter ego+A1
آذر ۱, ۱۳۹۹
آموزش رایگان زبان فرانسه
آموزش زبان فرانسه به صورت رایگان و آنلاین
آذر ۱, ۱۳۹۹

بهترین سریال های فرانسوی در سال ۲۰۲۰

بهترین سریال های فرانسوی

سریال های فرانسوی

یکی از بهترین روش هایی که می توانید با آن اصطلاحات رایج و عبارات روزمره زبان فرانسه را یاد بگیرید، تماشای فیلم و سریال به زبان فرانسه می باشد. تماشای فیلم و سریال های فرانسوی باعث تقویت درک شنیداری و آشنا شدن با فرهنگ مردمان فرانسه می شود. برای یادگیری زبان فرانسه شما بایستی هر روز حداقل ۲ ساعت انواع محصولات تصویری مانند : فیلم های فرانسوی، سریال های فرانسوی، مستندهای فرانسوی، انیمیشن به زبان فرانسه و غیره تماشا کنید. در این مقاله بهترین سریال های فرانسوی سال ۲۰۲۰ را معرفی می کنیم.

محتوی مقاله

(Baron noir – IMDB7/8.10)

  Baron noir یک مجموعه تلویزیونی فرانسوی در ژانر درام – سیاسی است، که توسط اریک بنزکری(به زبان فرانسهEric Benzekri) و ژان باتیست دلافون(به زبان فرانسه Jean-Baptiste Delafon) ساخته شده و به کارگردانی زیاد دوئیری(به زبان فرانسه Ziad Doueiri)، آنتوان شورولیر(به زبان فرانسهAntoine Chevrollier) و توماس بورگینیون(به زبان فرانسه Thomas Bourguignon) ساخته شده است. این سریال فرانسوی در سه فصل در فوریه ۲۰۱۶، فوریه ۲۰۱۸ و فوریه ۲۰۲۰، از شبکه فرانسوی Canal+ پخش می شود.

 

(Romance – IMDB 6/5.10)

 Romance یک مجموعه درام فرانسوی است که توسط هرو هادمار(به زبان فرانسه Hervé Hadmar) ساخته شده و از ۱۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ در شبکه فرانسوی France 2 پخش می شود.

 

(Ils étaient dix – (IMDB 6/5.10)
 Ils étaient dix یک مینی سریال در شش قسمت به کارگردانی پاسکال لاوژیر (به زبان فرانسه Pascal Laugier) است که به زودی ازشبکه فرانسوی M6 پخش خواهد شد. این اثر از رمان معروف Dix Petits Nègres نوشته شده توسط آگاتا کریستی اقتباس شده است.

 

(Un homme ordinaire IMDB 5/3.10)

سریال فرانسوی Un homme ordinaire در ژانر درام، یک مینی سریال در چهار قسمت ۵۲ دقیقه ای است که توسط Piern Aknine و Anne Badel ساخته شده است و از ۱۵ سپتامبر تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ ازشبکه فرانسوی M6 پخش می شود.

 

 

Laetitia

  Laëtitia یک مینی سریال تلویزیونی فرانسوی در شش قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی ژان خاویر دو لستراد است، که در ۲۱ و ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ از شبکه فرانسوی France 21 پخش شد. این مینی سریال فرانسوی بر اساس قتل Laëtitia Perrais جوان است که در ژانویه ۲۰۱۱ در La Bernerie-en-Retz اتفاق افتاد.

 

 

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *