بهترین مراکز آموزش زبان فرانسه

دانلود کتاب Compréhension Orale C1
دانلود کتاب Comprehensiomn Oral C1
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰
دانلود کتاب Nouvelle-Grammaire-du-Français-Sorbonne
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰
دانلود کتاب Compréhension Orale C1
دانلود کتاب Comprehensiomn Oral C1
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰
دانلود کتاب Nouvelle-Grammaire-du-Français-Sorbonne
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰

بهترین مراکز آموزش زبان فرانسه

مدارس آموزش زبان فرانسوی در فرانسه

آموزش زبان فرانسوی در فرانسه

فرانسه مقصد ایده آل بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی است که میخواهند در اروپا ادامه تحصیل بدهند یا زبان فرانسه را در محیط فرا بگیرند. با تشکر از مدارس زبان فرانسه، شما همچنین می توانید با دوستان فرانسوی جدید خود بدون مشکل صحبت کنید! و علاوه بر این، پس از فارغ التحصیل شدن از این مدارس میتوانید در دانشگاه های فرانسه به تحصیل به پردازید. در این مقاله به معرفی برخی از مدارس آموزش زبان فرانسه را معرفی کرده ایم.

دانشگاه Savoie Mont Blanc

محتوی مقاله

دانشگاه Savoie Mont Blanc واقع در Chambéry بیش از ۳۵ سال است که، شرایط ایده آل پذیرایی و تحصیلی را ارائه داده است. دانشجویان در طول اقامت خود از پشتیبانی شخصی بهره مند می شوند. Chambéry که در نزدیکی سوئیس و ایتالیا واقع شده است، امکانات بسیاری برای گردشگران فراهم کرده است.

• مدرسه accord

مدرسه زبان Accord در قلب پاریس نزدیک اپرا گارنیه (به زبان فرانسهl’Opéra Garnier )، موزه لوور(به زبان فرانسه du Louvre)، تئاترشاتل (به زبان فرانسه théâtre du Châtelet ) و مرکز پمپیدو (به زبان فرانسه du Centre Pompidou) واقع شده است، این مدرسه فرانسوی همچنین دارای یک محوطه تابستانی و یک مدرسه برای کودکان و خانواده ها است.

• مدرسه زبان Nice

مدرسه زبان Actilangue واقع در منطقه Provence-Alpes-Côte d’Azur در نیس، از دانش آموزان و دانشجویان بالای ۱۶ سال استقبال می کند.این مدرسه فرانسوی یک برنامه ترکیبی از یادگیری زبان فرانسه (دوره های استاندارد و فشرده (به زبان فرانسه (cours standards et intensifs) ) و فعالیتهای اوقات فراغت و ورزش را ارائه می دهد.

• مدرسه زبان Aix en Provence

مدرسه زبان Alliance واقع در Aix en Provence که در قلب شهر واقع شده است، در تمام طول سال از دانش آموزان (به زبان فرانسه étudiants)، گردشگران (به زبان فرانسه tourists)، متخصصان (به زبان فرانسه professionnel) و معلمان (به زبان فرانسه enseignants) پذیرایی می کند.

• مدرسه زبان Bordeaux

مدرسه زبان Alliance واقع در قلبBordeaux دوره های فشرده و گسترده ای (به زبان فرانسه des cours intensifs et extensifs) را در تمام طول سال و برای همه سطوح ارائه می دهد. در اینجا ، تمام دارایی ها برای موفقیت اقامت شما وجود دارد.

• مدرسه زبان Lyon

مدرسه زبان Alliance واقع در قلب لیون دارای ساختمان و کلاسهای کاملاً مطبوع و مجهز به ویدئو پروژکتور و تخته سفید تعاملی. فضای چندرسانه ای و تدریس خصوصی می باشد.

 

لازم به ذکر است که پس از همه گیری ویروس کرئنا در جهان، اغلب این مدارس امکان آموزش مجازی زبان فرانسه را نیز برای زبان آموزام فراهم کرده اند.

 

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *