تحصیل در موناکو

آشپزی فرانسوی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹
آموزش آنلاین زبان فرانسه
دوره های آموزشی آنلاین زبان فرانسه
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹
آشپزی فرانسوی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹
آموزش آنلاین زبان فرانسه
دوره های آموزشی آنلاین زبان فرانسه
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹

تحصیل در موناکو

شبه جزیره موناکو (به زبان فرانسه Monaco ) در دریای مدیترانه در نزدیکی سواحل جنوب فرانسه واقع شده است، دومین کشور کوچک دنیا و جزو کشورهای فرانسه زبان می باشد. موناکو از معدود کشورهای ست که هیچگونه مالیاتی از مردمش دریافت نمی کند.

بسیاری از مردم در مورد وضعیت انواع مهاجرت به موناکو اعم از مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اطلاعاتی ندارند. در این مقاله کارشناسان انستیتو میلاد شرایط مهاجرت تحصیلی به موناکو را برای شما شرح می دهند.

یکی از راه های ارتقای کیفیت زندگی و شغلی تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا می باشد. کشور موناکو مانند دیگر کشورهای اروپایی دارای بهترین دانشگاه ها می باشد، که رشته هایی مانند تربیت بدنی، گردشگری و مدیریت و غیره را ارائه می دهند.

مدیریت گردشگری از رشته های محبوب و پر طرفدار در موناکو می باشد (با توجه به اینکه این کشور خود قطب قوی گردشگری در اروپا می باشد) آموزش عالی موناکو این فرصت را به دانشجویان می دهد تا در دوران تحصیل خود در موناکو، درباره زندگی در یک شبه جزیره اطلاعات بیشتری کسب کرده و همچنین با تاریخ یک کشور بی نظیر و زیبا که دارای جاذبه های طبیعی و فرهنگی بسیاری است آشنا شوند.

هزینه تحصیل در موناکو

هزینه تحصیل و زندگی در موناکو در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار بالاست. هزینه تحصیل در موناکو بسته به نوع دانشگاه و این که آیا دانشجو، دانشجویی خارجی است یا خیر متفاوت می باشد. به طور متوسط شهریه هر ترم دانشگاهی در موناکو ۸۰۰۰ یورو می باشد. شهریه دوره کارشناسی در دانشگاه های بین المللی موناکو به طور متوسط ۱۰.۵۰۰ یورو (برای هر ترم) می باشد.

ویزا تحصیلی موناکو (شهروندان غیر اتحادیه اروپا)

اگر شما جزو کشورهای غیر اتحادیه اروپا هستید، باید پس از پذیرش از دانشگاه، برای دریافت ویزا به سفارت فرانسه در کشور محل اقامت خود مراجعه کنید. همه ی خدمات ویژای موناکو از طریق کنسولگری های فرانسه انجام می شود. اگر زندگی در موناکو را انتخاب کردید، باید برای ویزای دانشجویی با اقامت طولانی اقدام کنید. اگر زندگی در فرانسه را انتخاب کردید ، باید برای ویزای Long Stay Visitor به نام بازدید کننده VLS-TS نوع D اقدام کنید. این ویزا به شما امکان می دهد تا در فرانسه اقامت کنید و در موناکو تحصیل کنید.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *