جشن ملی فرانسه
خرداد ۶, ۱۳۹۹
سیستم آموزشی درکشور فرانسه
خرداد ۶, ۱۳۹۹

 جشن موسیقی فرانسه

هر سال در فرانسه بیش از ۱۸ هزار کنسرت از تمام سبک ها ی مختلف موسیقی در روز اول تابستان (۲۱ ژوئن، طولانی ترین روز سال) برگزار می شود. در این رویداد، هنرمندان به صورت آزادانه کنسرت برگزار کرده و ورود برای عموم رایگان می باشد.

مراسم جشن موسیقی فرانسه، از سال ۱۹۸۲ آغاز شده و امروزه در کشورهای دیگر به عنوان روز جهانی موسیقی خوانده می شود. شعار این جشن موسیقی در فرانسه ” موزیک بساز ” (به زبان فرانسوی Faites de la musique) می باشد.

روز ملی موسیقی را در بیش از ۳۴۰ شهر در سراسر جهان جشن می گیرند، از جمله در شهر های : نیویورک، مکزیکوسیتی یا برلین. این جشن موسیقی باعث می شود، با جمع شدن مردم در کنار هم، تنشهای اجتماعی و نگرانی های اندک زندگی روزمره خود را فراموش کنند، زیرا موسیقی وسیله ی برای پیوند مردم است. بسیاری از کافه ها و رستوران ها برای یک عصرانه هنرمندان را دعوت می کنند، اگر شما هم، ساز می زنید یا آواز می خوانید، این فرصت خوبی برای شما خواهد بود.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه، همچنین اطلاع از دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.