جذابترین خیابان های پاریس

خالقان داستانهای نیکلاس کوچک (le petit Nicolas)
اسفند ۷, ۱۳۹۸
قهرمانان موسیقی ( LES VICTOIRES DE LA MUSIQUE)
اسفند ۷, ۱۳۹۸
خالقان داستانهای نیکلاس کوچک (le petit Nicolas)
اسفند ۷, ۱۳۹۸
قهرمانان موسیقی ( LES VICTOIRES DE LA MUSIQUE)
اسفند ۷, ۱۳۹۸

جذابترین خیابان های پاریس

کشور فرانسه به پایتخت زیبای آن و زبان فرانسه که از شیرین ترین زبان ها برای یادگیری است شناخته می شود. 
این کشور در زمره مقاصد مهاجرت و توریستی پرطرفدار دنیا قرار دارد. امروز به زیباترین خیابان های یکی از زیباترین شهرهای دنیا نگاه کوتاهی می اندازیم.

شانزه لیزه (Avenue des Champs-slysées)

محتوی مقاله

 

یکی از جاذبه های اصلی شهر پاریس Avenue des Champs-slysées است. این خیابان با حضور تاریخی خود گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می کند. انتهای غربی آن به Arc de Triomphe ، یکی از معروف ترین بناهای تاریخی شهر منتهی می شود که در بالای آن بازدیدکنندگان از منظره ای نفس گیر از شانزه الیزه لذت می برند.

خیابان ریوولی (Rue de Rivoli-Le Marais)

اگر قصد خرید سوغاتی از پاریس را دارید، این خیابان را به شما پیشنهاد میکنیم. از موزه لوور تا آنجا را قدم بزنید و برای دوستانتان سوغاتی بخرید.  و در کافه ها و رستوران های آن خستگی  پس از خرید را به فراموشی بسپارید.

  خیابان سنت دومینیک (‏Saint Dominique‎)

خیابان سنت دومینیک دارای نانوایی هایی است که نان معروف باگت را می فروشد ، این خیابان سنتی پاریسی خانه رستوران هایی می باشد که انواع ‏غذاهای کلاسیک فرانسوی را سرو می کنند.‏
 ‏ ‏

خیابان ویکتور هوگو (Victor Hugo)

ویکتور هوگو دومین خیابان بلند پاریس بوده مجسمه‌ای ویکتور هوگو را می‌توانید درتقاطع با خیابان «هانری مَرتن Henri-Martinببینید. این خیابان به خاطر معماری زیبایش شهرت دارد. 

خیابان کریموکس  Rue Crémieux

خیابان کریموکس دارای ساختمانهایی رنگی و دیدنی است. اینجا با تصویر جدیدی از پاریس روبرو میشوید. گیاهانی در دو سمت خیابان کاشته شده و زیبایی خیابان را دوچندان کرده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *