چرا آموزش آنلاین ؟
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹
اصطاحات عامیانه ی زبان فرانسه
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

دانشگاه سوربن فرانسه

دوره های آنلاین رایگان دانشگاه سوربن

دانشگاه سوربن (به زبان فرانسه Sorbonne) یک دانشگاه تحقیقاتی در سطح جهانی است و طیف گسترده ای از رشته های هنر(به زبان فرانسه Les arts)، علوم انسانی (به زبان فرانسه sciences humaines)، علوم اجتماعی (به زبان فرانسه Sciences sociales)، علوم طبیعی(به زبان فرانسه sciences naturelles)، مهندسی (به زبان فرانسه ingénierie ) و پزشکی (به زبان فرانسه médecine) را ارائه می دهد. دانشگاه سوربن در چهارراه انواع مختلف دانش قرار دارد و قادر به پاسخگویی به چالش های فکری و علمی قرن ۲۱ است.

دانشگاه سوربن از طریق برنامه های تک رشته ای، دو رشته ای و میان رشته ای، ۵۳،۴۰۰ دانشجو خود را برای دستیابی به موفقیت در هر یک از پروژه های شخصی و حرفه ای خود، بهترین فرصت های آموزشی را ارائه می دهد. ۱۰۲۰۰ نفر از دانشجویان آن بین المللی و ۴۴۰۰ نفر در دوره دكترا هستند. با سه دانشکده اصلی، فرصت های متنوع ی را در همه ی رشته ها ارائه می دهد. برای تحصیل در دانشگاه سوربن باید به زبان فرانسه و زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

دانشگاه سوربن MOOC

دوره های آموزشی آنلاین رایگان در دانشگاه سوربن MOOC در موضوعات مختلف برگزار می شود. اگر مایل به دریافت گواهی تائید حضور در دوره های رایگان دانشگاه سوربن هستید می توانید با پرداخت هزینه کمی آن را دریافت کنید.

دوره های آموزشی رایگان دانشگاه سوربن (MOOC)

• زمین به عنوان یک سیستم: یک رویکرد جغرافیایی (به زبان فرانسه La Terre comme système : une approche géographique) این دوره شما را با عناصر مختلف یک سیاره آشنا می کند که در آن بشر در حال تغییر عمیق تمام محیط های زمین است.
• مقدمه ای بر فلسفه فردریش نیچه (به زبان فرانسه Introduction à la philosophie de Friedrich Nietzsche)
• پشتیبانی از افراد چاق (به زبان فرانسه Prise en charge de la personne obèse) در این دوره علل و عوارض چاقی و راهکار های مختلف برای مراقبت از خود را آموزش می دهند.
• مسیحیت و فلسفه در دوران باستان (به زبان فرانسهChristianisme et philosophie dans l’Antiquité)، ارائه روابط بین مسیحیت و فلسفه در دوران باستان یونان و روم.
• برنامه نویسی IOS (به زبان فرانسه Programmation Ios)

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

می توانید برای مشاوره مهاجرت تحصیلی به فرانسه و شرکت در دوره های آموزش زبان فرانسه با شماره های ۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.