سطح A1 زبان فرانسه
دوره زبان فرانسه سطح A1 – سطح مبتدی زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۳۹۸
سطح a2 زبان فرانسه
دوره زبان فرانسه سطح A2 – سطح متوسط زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۳۹۸

دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه

مانند زبان انگلیسی، در زبان فرانسه نیز آزمون‌های بین المللی مختلفی وجود دارد. آزمون‌های TCF، TEF، DELF و DALF که همگی در نسخه‌های مختلف با کاربردهای متفاوتی برگزار می‌گردند، از جمله معتبرترین آزمون‌های زبان فرانسوی می‌باشند.

هر زبان‌آموز متقاضی شرکت در آزمون‌های یاد شده، می‌بایست ابتدا سطح عمومی زبان خود را به سطح مورد نظر رسانده و سپس در دوره‌های آمادگی آزمون شرکت نماید. پیشنهاد می‌گردد حداقل یک ماه و نیم تا دو ماه قبل از تاریخ آزمون، در دوره‌های آمادگی آزمون زبان فرانسه شرکت نمایید.

این دوره‌ها از طرفی به شما در جهت آشنایی بیشتر با آزمون و معرفی تکنیک‌های پاسخ به سوالات کمک کرده و از طرف دیگر با انجام تمرینات تخصصی و مشابه به سوالات آزمون، سطح زبان فرانسه شما را به سطح مورد نظر آزمون نزدیک می‌نماید.

دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه توسط بهترین مدرسین زبان فرانسوی برگزار شده و به دلیل تفاوت سطح متقاضیان مختلف، در حال حاضر تنها به شکل خصوصی و به صورت آنلاین یا حضوری برگزار می‌گردد.

پس از مراجعه زبان‌آموز به کارشناسان آموزشگاه، جلسه مشاوره با مدرس مربوطه ترتیب داده شده تا تعداد جلسات تقریبی مورد نیاز به شما اعلام گردد.

پس از صحبت با مدرس، نقاط ضعف و قوت زبان آموز استخراج شده و برای جلسات آموزشی آمادگی آزمون زبان فرانسه برنامه ریزی صورت می‌پذیرد.

هر جلسه آموزشی به مدت یک ساعت و نیم بوده که البته امکان کم و زیاد کردن مدت زمان جلسات آموزشی با صلاحدید مدرس امکان‌پذیر است.

برای رزرو دوره یا کسب اطلاهات بیشتر و ثبت نام با ما در تماس باشید

۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸

۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.