آموزش زبان فرانسه برای کودکان

جشن همسایگان در فرانسه
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹
سطوح زبان آلمانی
توضیحات کامل و با جزئیات سطوح مختلف زبان آلمانی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه به کودکان در انستیتو میلاد

چرا فرزند من باید یک زبان خارجی یاد بگیرد؟

کودکانی که خیلی زود در معرض زبان های خارجی مانند زبان فرانسه، قرار می گیرند، شانس بیشتری برای تسلط به این زبان ها دارند. در عین حال کودکان مهارت های پیشرفته تری را، حتی در زبان مادری خود پرورش خواهند داد. تحقیقات نشان داده که آموزش زبان فرانسه برای کودکان و در کودکی مهارتهای خواندن، نوشتن، تحلیل و معاشرت بیشتر را ایجاد می کند.

اهداف آموزشی کلاس فرانسه کودکان

امروز و بر خلاف گذشته دانشگاه های مطرح دنیا، شرایط سختگیرانه تری برای جذب دانشجویان در نظر می گیرند و از طرف دیگر در بازار، افراد چند تخصصی شرایط بهتری برای پیدا کردن مشاغل پر درآمد دارند.

بنابراین شما والدین گرامی می بایست از سنین پایین، فرزندانتان را برای رویارویی با شرایط تحصیلی و کاری دشوار آینده آماده سازید و برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان تان از همین امروز اقدام کنید.

یکی از فاکتورهای مهم موفقیت در تحصیل و کار، تسلط به زبان های بین المللی است. زبان فرانسه، تنها زبانی است که در هر ۵ قاره به عنوان زبان مادری صحبت می شود.

در کنار آن، زبان سیاست، علم، هنر و موسیقی است. بنابراین شما با انتخاب این زبان برای آموزش برای کودکان تان، راه های بیشماری برای پیشرفت در آینده، پیش رویشان قرار می دهید.

 اهداف آموزشی کلاس آموزش زبان فرانسه برای کودکان

  •  ارتباط برقرار کردن با دیگران به دو زبان فرانسه و زبان انگلیسی تا پایان دوره متوسطه.
  •  ادامه تحصیل در مدارس و دانشگاه های فرانسه، دانشگاه های کانادا و دانشگاه های سوئیس
  • ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی و اشتغال ایشان در دوران جوانی در فرانسه و دیگر کشورها فرانسه زبان

 

بهترین کتاب آموزش زبان فرانسه برای کودکان

Zigzag

کتاب آموزش زبان فرانسه زیگزاگ (به زبان فرانسه Zigzag) برای کودکان رده سنی ۶ تا ۸ سال مناسب است. این کتاب ویژه کودکانی است که در زبان فرانسه در سطح مبتدی هستند.
زیگزاگ کتابی است که زبان فرانسه را با استفاده از رویکردی عملی و فعالانه به کودکان آموزش می دهد. این کتاب تاکید زیادی بر روی رشد روانشناختی کودک دارد.

Les Loustics

کتاب آموزش زبان فرانسه لوستیک (به زبان فرانسهLes Loustics ) که مملو از محتوای صوتی و تصویری است، بر مبنای فعالیت های عملی و خلاقانه، کودکان را در آموزش این زبان کمک می کند. هدف اصلی این کتاب که مناسب رده سنی ۹ تا ۱۲ سال بوده، ایجاد علاقه و میل فراگیری زبان فرانسه در کودکان می باشد.

کتاب لوستیک را می توان از جمله شناخته شده ترین کتاب آموزش زبان فرانسه برای کودکان در ایران و دنیا معرفی نمود.

 

 

Le Mag

کتاب دیگری که در بسیاری از کشورها برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد کتاب Le mag است.
متد آموزشی Le mag که بیشتر مناسب نوجوانان است، در کنار اهمیت ویژه به دستور زبان، بر روی قابلیت های دیگر زبان آموز مانند درک شفاهی، درک مطلب متنی و مکالمه نیز تاکید می کند.
این کتاب با رویکردی ارتباطی و مکالمه محور، کودکان و نوجوانان را آماده برقراری ارتباط با جامعه فرانسوی زبان کرده و آن ها را برای شرکت در آزمون های رسمی DELF در سطوح A1 و A2 می نماید.

آموزشگاه زبان فرانسه کودکان در تهران

در مقایسه با زبان انگلیسی، ایرانیان آشنایی کمتری با زبان فرانسه دارند، همین امر باعث کمبود استاتید و دوره های آموزش زبان فرانسه برای کودکان می شود.
متاسفانه درصد بالایی از مدرسین این زبان، به دلیل آنکه خود آموزش های غلط دیده اند، همان آموزش های نادرست را به زبان آموزانشان منتقل می کنند. از آنجایی که قدرت فراگیری کودکان بسیار بالا بوده، فراگیری محتوای نادرست برای آنها بسیار بسیار مخرب بوده و اصلاح این آموزش ها زمان، هزینه و انرژی زیادی را در آینده طلب خواهد کرد.
این مهم، اهمیت انتخاب آموزشگاه زبان فرانسه را دو چندان می کند. انستیتو میلاد، آموزشگاه زبان فرانسه کودکان در تهران است.

انستیتو میلاد موسسه تخصصی آموزش زبان فرانسه، با سال ها تجربه در زمینه آموزش زبان فرانسه برای کلیه سنین به ویژه کودکان، محیط آموزشی استانداردی را برای کلیه زبان آموزان فراهم کرده است.
ما با توجه به اینکه فقط بر روی زبان فرانسه متمرکز هستیم، از با کیفیت ترین متدها، روش ها و اساتید این زبان برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان استفاده می نماییم.
شما والدین گرامی می توانید با خیال آسوده، کودکان دلبند خود را به ما سپرده و مدتی بعد، لذت شنیدن مکالمه آنها به زبان فرانسه را لمس نمایید.
در انستیتو میلاد، ما علاوه بر استفاده از به روزترین متدهای آموزش زبان فرانسه، منابع عظیمی از فیلم، کارتون، انیمیشن و موسیقی را در اختیار فرزندان عزیز شما قرار می دهیم که این امر کمک شایانی به ایشان در مکالمه و درک شفاهی زبان فرانسه می نماید.

 

آموزش آنلاین زبان فرانسه برای کودکان

با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جهان، خدمات و از همه مهمتر آموزش آنلاین، گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. از طرفی و با توجه با حجم وسیعی از خدمات آموزشی مجازی، متقاضایان برای انتخاب موسسه، مدرس و متد و سایر موارد دچار سردرگمی می شوند.
از طرف دیگر، آموزش زبان فرانسه برای کودکان به صورت آنلاین، حساسیت های بیشتری را طلب می کند.

طول زمانی مناسب برای هر جلسه آموزشی، پویا و فعال نگاه داشتن کودک در تمام مدت زمان کلاس، ایجاد اشتیاق و انگیزه در کودک با توجه به حجم بالای کلاس های آنلاین دیگر، کار بر روی جنبه های فرهنگی زبان مقصد و ایجاد اعتماد به نفس مکالمه در کودک، گوشه ای از عوامل تاثیر گذار در برگزاری دوره های آنلاین ویژه کودکان است.
ما در انستیتو میلاد، به صورت کاملا تخصصی و با بهره گیری از اساتید مسلط به رفتار با کودکان، این آموزش ها را به صورت کاملا تخصصی ارائه می نماییم.

کارتون فرانسوی برای کودکان

تماشای کارتون (به زبان فرانسوی Bande dessinée) و انیمیشن، برای کودکان بسیار جذاب بوده و یادگیری زبان فرانسه برای آنها را راحت تر می کند. تماشای انیمیشن و کارتون باعث تقویت مهارت درک شنیداری، گسترش دایره لغات و همچنین درک اصطلاحات در گفتارهای عامیانه می شود.

از طرفی تماشای کارتون برای کودکان همیشه جذاب بوده و آنها را به زبان مقصد علاقه مند می کند. بنابراین تماشای کارتون و انیمیشن از کارآمدترین روش های آموزش زبان فرانسه برای کودکان می باشد.

مجموعه انستیتو میلاد دارای پکیج های مولتی مدیا به زبان فرانسه شامل (کارتون فرانسوی، انیمیشن فرانسوی، سریال فرانسوی و مجله فرانسوی) برای کودکان می باشد.

 

دانلود رایگان کتاب آموزش زبان فرانسه برای کودکان

انستیتو میلاد به منظور دسترسی راحت زبان آموزان به منابع آموزشی زبان فرانسه، کلیه ی متدهای آموزش زبان فرانسه کودکان و بزرگسالان را به صورت رایگان بر روی وبسایت خود به آدرس miladlh.com قرار داده است.

نحوه دانلود رایگان منابع آموزشی زبان فرانسه برای کودکان: مراجعه به سایت و در بخش محتوای آموزشی 

 

سطوح مقدماتی زبان فرانسه برای کودکان

در ادامه و برای نمونه، قابلیت های فرزند شما پس از گذارندن دوره مقدماتی آموزش زبان فرانسه برای کودکان را بای شما بیان خواهیم کرد.

سطح A1.1 زبان فرانسه برای کودکان

در این سطح، زبان آموز می تواند برخی از اصطلاحات غیررسمی زبان فرانسه، اصطلاحات روزمره زبان فرانسه و عبارات بسیار ساده زبان فرانسه، که با هدف برآورده کردن نیازهای خاص زندگی اجتماعی استفاده می شود، را درک و برخی از آنها را تولید کند.

زبان آموز زبان فرانسه در این سطح می تواند به سؤالات مربوط به خود از قبیل ملیت، سن، محل زندگی و مدرسه ی خود به زبان فرانسه پاسخ داده و احتمالاً چنین سؤالاتی را بپرسد.

او همچنین می تواند در یک تعامل معمولی، در صورتی که شخص مقابل آرام و واضح صحبت کند.

و با استفاده از عبارات ساده (با محوریت یک یا دو کلمه) و با کمک از زبان اول یا سایر زبانهای اکتسابی خود، در بحث شرکت کند.

مهارت های سطح A1.1 Prim

درک مطلبدرک شفاهیمن می توانم :

اطلاعیه های عمومی (جدول زمانی، عزیمت، ورود، و غیره)، دستورالعمل ها / دستورالعمل های قابل پیش بینی، پیام های ضبط شده استاندارد، اطلاعات تکراری (دستورالعمل های آموزشی) را بفهمم. به ویژه اگر شرایط گوش دادن خوب باشد (بدون سر و صدا ، بدون موسیقی …) اگر پیام ها به آرامی یا واضح گفته و نشان داده  شود (نمودار ، نقشه ها …) یا به صورت نوشتاری تکرار شود

درک کتبیمن میتوانم :

·         نام ها، رایج ترین کلمات یا اصطلاحات را در موقعیت های ساده روزمره که شامل: علائم، نشانه های دست نویس مشخص شده با آیکون ها، قیمت ها، جدول زمانی را بشناسم.

.          داده های رمزگذاری شده، اسامی خاص و سایر اطلاعات بسیار ساده در یک متن کوتاه را پیدا و درک کنم.

·         در سطح کلی (با توجه به شکل ظاهری، تایپوگرافی، موقعیت مکانی…) عملکرد برخی متون معمولی مربوط به محیط زندگی روزمره یا محیط مدرسه را شناسایی کنم.

·         متن هایی که از یک یا دو جمله تشکیل شده اند، شامل کلمات و اصطلاحات روزمره (کارت پستال یا دستورالعمل) را درک کنم.

گفتار 

 

 

بیان شفاهی و

پاسخ به سوالات

من میتوانم :

·         به روشی بسیار ساده ارتباط برقرار کنم، مشروط بر اینکه شخص مقابل صبور باشد، خیلی آرام صحبت کند و اگر متوجه نشدم تکرار  کند.

·         اصطلاحات ابتدایی مربوط به سلام و خداحافظی را استفاده کنم.

·         سؤالات ساده از قبیل سن، ملیت، زبان و محل زندگی را پاسخ دهم.

·         دستورالعمل های ساده را درک کنم، بپذیرم/ رد کنم یا انجام دهم.

·         از(حال) کسی خبر بگیرم و با او در این مورد صحبت کنم.

·         از شخصی اشیا یا خدمتی را درخواست کنم.

آنها را به او قرض داده، پس گیرم با قید کردن تعداد اشیا و یا ساعت برای پس دادن آنها

 

 

 

نوشتار

تولید کتبیمن میتوانم :

·         کلمات یا پیام های کوتاه را کپی کنم، شماره ها و تاریخ ها را بنویسم.

·         شکل های مختلف نوشتن را بشناسم: حروف چاپی، دست نوشته ها، حروف بزرگ و دست نوشته های خوانا.

·         اطلاعاتی در مورد خودم بدهم: نام، ملیت، آدرس، سن، تاریخ تولد (در پرسشنامه ها یا برگه اطلاعات).

·         یک پیام بسیار ساده در رابطه با فعالیت های زندگی روزمره با برخی جزئیات شخصی بنویسم

 

تهیه و تنظیم: میلاد عاصمی پور

 

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه، همچنین اطلاع از دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه کودکان، می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.