تاریخچه زبان فرانسه
تاریخچه زبان فرانسه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹
اهمیت یادگیری زبان فرانسه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹

زندگی در کانادا

کانادا کشوری است که در قسمت شمالی آمریکای شمالی واقع شده است. کشور کانادا دو مرز زمینی با ایالات متحده از جنوب و شمال غربی و همچنین مرز دریایی با کشور فرانسه از طریق مجمع الجزایر سن پیر و میکلون دارد.

کشور کانادا پس از روسیه دومین کشور بزرگ جهان است. زبان های رسمی در کشور کانادا زبان فرانسوی و زبان انگلیسی و واحد پول آن دلار کانادا می باشد.

کانادا یک کشور زیبا و با ارزش برای زندگی است که فرصت های بی حد و حصر برای هر کسی دارد. ما در گذشته در مقاله ای به فرصت های سرمایه گذاری در کانادا اشاره کرده بودیم.

شهر های ونکوور، کلگری و تورنتو در کانادا، سه شهر برتر جهان هستند.

مراقبت های بهداشتی در اکثر موارد در کشور کانادا رایگان است. در کشور کانادا، شما فقط باید به سیستم ملی بیمه درمانی کانادا بپیوندید. به لطف برنامه مراقبت های بهداشتی استثنایی کانادا، متوسط کانادایی ها تا ۸۱ سال عمر می کنند که سه سال بیشتر از میانگین آمریکایی ها است.

کشور کانادا رسماً یک کشور دو زبانه فرانسه / انگلیسی است. با این حال در خارج از کبک ، تعداد کمی از مردم به زبان فرانسه صحبت می کنند.

ادمونتون پایتخت نفتی کانادا و یکی از ساده ترین شهرها برای یافتن کار است. همچنین شهر های ونکوور، تورنتو و مونترال مرکز صدها کارآفرین با شرکت های نوپا می باشد.

اگر شیوه زندگی ساکت و آرام را ترجیح می دهید، کانادا صدها شهر دارد که برای پرورش خانواده و زندگی بدون استرس ایده آل هستند.

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور کانادا، همچنین اطلاع از دوره های آموزش حضوری و مجازی زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.