بهترین بازیگران فرانسوی در سال ۲۰۲۰
آذر ۸, ۱۳۹۹
محصولات آرایشی بهداشتی در فرانسه
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در فرانسه
آذر ۸, ۱۳۹۹

زندگی در کبک

زبان فرانسوی و شهر کبک

برای زندگی در کبک می بایست اطلاعات دقیقی از این استان داشته باشید. کِبـِک (به زبان فرانسه Québec) یکی از استان‌های کشور کانادا است. مرکز آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

 

• استفاده از زبان فرانسه

زبان فرانسه زبان رسمی استان کبک در کانادا می باشد.در این استان زبان انگلیسی هم صحبت می شود اما زبان رسمی آموزش (در مدارس دولتی، خصوصی و دانشگاه های کبک)، ارتباطات و تجارت زبان فرانسه می باشد.

زندگی در کبک و زبان فرانسوی

 

• آب و هوای کبک

کبک دارای چهار فصل بسیار متضاد است. بهاری آرام و لطیف، تابستانی گرم، پاییزی سرد و زمستانی برفی و سخت. دوره برف و سرما در شهر مونترال (به زبان فرانسه Montreal) واقع در جنوب کبک ۴ ماه و در شهر رادیسون (به زبان انگلیسی Radisson) واقع در شمال کبک ۶ ماه است. مردمان کبک مشکلی برای مقابله با آب و هوای نامناسب در زمستان را ندارند.(شهر کبک یکی از بهترین سیستم های برف روبی در جهان را دارد)

 

زبان فرانسوی و شهر کبک

• اقتصاد پررونق

شهر کبک دومین قطب بزرگ اقتصادی در استان کبک و هفتمین مرکز بزرگ کانادا است. از سال ۲۰۰۰، تقریباً ۶۶۱۰۰ شغل ایجاد شده است. استان کبک از مقصدهای محبوب برای مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی و زندگی در کبک است.

زبان فرانسوی و شهر کبک

• ارتباطات اجتماعی

مردمان کبک بسیار جذاب و اجتماعی هستند. آنها دوست دارند در حالی که غذا می خورند یا یک فنجان قهوه می نوشند با مردمان مورد علاقه خود وقت بگذراند.

 

زبان فرانسوی و شهر کبک

• احترام متقابل

بر خلاف برخی دیگر از نقاط جهان ، کارآفرینان در کبک دارای یک سیستم ارزشهای مشترک هستند، که شامل یک سبک زندگی و طرز تفکر منحصر به فرد است. كبكي ها حتي در شرايط درگيري به دیگران بسیار احترام می گذارند و هميشه شيوه هاي محترمانه بيان خود را انتخاب مي كنند.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای اطلاع از راه های مهاجرت به کانادا، آموزش زبان فرانسه، دوره های آموزشی آزمون های زبان کانادا با شماره های ۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل فرمائید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.