زیباترین موزه های فرانسه

روش های آموزش زبان فرانسه
مـتدهـای آمـوزش زبـان فـرانـسـه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹
اصطلاحات فوتبال به زبان فرانسه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹
روش های آموزش زبان فرانسه
مـتدهـای آمـوزش زبـان فـرانـسـه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹
اصطلاحات فوتبال به زبان فرانسه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹

زیباترین موزه های فرانسه

کشور فرانسه دارای۱۲۴۰ موزه می باشد، که بیشتر آنها دارای تیتر “موزه ی کشور فرانسه”، به زبان فرانسوی “Musée de France” هستند، که توسط وزارت فرهنگ به برخی موزه ها اعطا شده است.

از بین موزه های فرانسه ۷ تای آن بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در سال دارند. مانند موزه های : لوور، به زبان فرانسوی ” Musée Louvre” ، موزه پیکاسو، به زبان فرانسوی ” Musée Picasso “، کاخ ورسای، به زبان فرانسه ” Vérsaille” که در شهر زیبای پاریس واقع شده اند.

موزه های فرانسه با هدف ترمیم، حفظ مجموعه ها و آثار با ارزش خود به منظور نمایش برای عموم مردم شکل گرفته اند. موزه های فرانسه متنوع ترین موضوعات را ارائه می دهند، مانند: هنرهای زیبا، علم، فناوری، تاریخ، باستان شناسی، طبیعت ، دین و غیره.

نام برخی از موزه های کشور فرانسه

• موزه هنرهای زیبای استراسبورگ در استراسبورگ به زبان فرانسوی ” Musée Des Beaux-arts De Strasbourg à Strasbourg

• موزه کانفلونس در لیون به زبان فرانسوی ” Musée Des Confluences à Lyon

• موزه بنار در لو کانت به زبان فرانسوی ” Musée Bonnard à Le Cannet

• موزه بوریلی در مارسی به زبان فرانسوی ” Musée Borély à Marseille

در کنار بازدید از موزه های پر شمار کشور فرانسه، یکی دیگر از مزایای تسلط به زبان فرانسه، بهره بردن از آثار ادبی، هنری و تاریخی که زبان فرانسه نگارش شده اند می باشد.

همانطور که مطلعید، کشور و زبان فرانسه منابع بسیار و غنی در اختیار مخاطبان فرهنگ، هنر، ادبیات، تاریخ و موسیقی قرار می دهد.

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه ، همچنین اطلاع از دوره های آموزش حضوری و مجازی زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *