سه دانشگاه برتر کشور فرانسه

نقشه مناطق کشور فرانسوی زبان سوئیس
مناطق فرانسوی زبان کشور سوئیس
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
دیکشنری های زبان فرانسه
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
نقشه مناطق کشور فرانسوی زبان سوئیس
مناطق فرانسوی زبان کشور سوئیس
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸
دیکشنری های زبان فرانسه
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸

سه دانشگاه برتر کشور فرانسه

در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا که هر ساله از سوی دانشگاه شانگهای و موسسه تایمز هایر اجریکیشن رتبه بندی می شوند، ۳ دانشگاه از کشور فرانسه برای سال ۲۰۱۹ دیده می شوند که نشان دهنده کیفیت بالای آموزش در این کشور است. در ادامه این سه دانشگاه را با هم خواهیم دید.

۱- Université Paris Sud

در رتبه بندی سال ۲۰۱۹، این دانشگاه با کسب رتبه ۱۳۷ جهانی، به عنوان برترین دانشگاه کشور فرانسه شناخته شد. تحصیل در این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. این دانشگاه در سطح دنیا به دلیل کادر استاتید و همچنین قابلیت های تحقیقاتی اش، بسیار شناخته شده است.

۲- Sorbonne Université

دانشگاه سوربن که از قدیم برای ایرانی ها بسیار شناخته است، حائز رتبه ۴۴ جهانی شد. این دانشگاه که در قلب پاریس، پایتخت کشور فرانسه واقع شده است، دانشگاهی چند رشته ای بوده که در حال حاضر ۵۵۳۰۰ دانشجو، ۶۴۰۰ مدرس و محقق و ۳۶۰۰ کارمند اداری دارد.

۳- Ecole Normale Supérieure

این دانشکاه که سابقه بیش از دو قرن فعالیت را دارد، رتبه ۷۰ جهانی را به دست آورده است. این دانشگاه در زمینه های ادبیات، علوم پایه و اقتصاد در سطح جهانی شناخته شده است.

بدیهی است در کنار مهارت های فردی و تخصصی، تسلط کامل به زبان فرانسوی از شروط اخذ پذیرش تحصیلی از کشور فرانسه است. با توجه به تعداد زیاد افرادی که در سراسر دنیا به زبان فرانسه صحبت می کنند، یادگیری زبان فرانسوی به قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل، از طرفداران زیادی برخوردار است.
در این میان نقش موسساتی که خدمات آموزش زبان فرانسه را با کیفیت و منطبق بر استاندارهای بین المللی ارائه می کنند، بسیار مهم است. انستیتو میلاد با توجه به بهره مندی از مدیریت و مدرسان با تجربه و متخصص، که خود سابقه تحصیل و زندگی در کشورهای فرانسه زبان را دارند، در خدمت شما عزیران است.
در صورتی که تمایل به مشاوره با کارشناسان انستیتو میلاد را دارید، با شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *