شبکه های تلویزیونی فرانسه

صرف فعل : dire
دی ۲۲, ۱۳۹۹
اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت دهم
دی ۲۲, ۱۳۹۹
صرف فعل : dire
دی ۲۲, ۱۳۹۹
اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت دهم
دی ۲۲, ۱۳۹۹

شبکه های تلویزیونی فرانسه

شبکه های تلویزیونی فرانسه

شبکه های تلویزیونی فرانسه

یادگیری زبان فرانسه در خانه

محتوی مقاله

یکی از راه های توثیت و یادگیری زبان فرانسه در خانه، استفاده از منابع آموزشی رایگان است. یکی از غنی ترین و در عین حال، ارزانترین روش ها، تماشای برنامه های شبکه های تلویزیونی کشور فرانسه و سایر کشورهای فرانسه زبان است.

تلویزیون و فیلم ها روش های خوبی برای یادگیری زبان فرانسه هستند، شما همان چیزی را یاد می گیرید که در زندگی واقعی صحبت می شود. علاوه بر این، این تصاویر به شما این امکان می دهند تا گفتگوهای بین مردم را بهتر درک کنید. به عنوان مثال ، مجموعه های تلویزیونی به شما اجازه می دهند :

• با لهجه های مختلف آشنا شوید
• حالات صورت و زبان بدن مردمان فرهنگ های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید
• تماشای برنامه های تلویزیونی به زبان فرانسه، یکی از عناصر اساسی در یادگیری زبان است.

۷ کانال تلویزیونی معروف و پر مخاطب فرانسه

شبکه تلویزیونی فرانسوی NRJ 12

NRJ 12 یک کانال تلویزیونی تجاری خصوصی در فرانسه است و وابسته به شرکت NRJ Group1 است، که در ۳۱ مارس ۲۰۰۵ ایجاد شده است.

شبکه تلویزیونی فرانسوی BFM Paris

BFM پاریس یک کانال تلویزیونی منطقه ای است که اخبار مربوط به منطقه Île-de-France را پوشش می دهد این شبکه فرانسوی در ۷ نوامبر ۲۰۱۶۲ ساعت ۷ عصر راه اندازی شد. این کانال بخشی از گروه NextRadioTV است. این شبکه به عنوان “بزرگترین
کانال خبری محلی در فرانسه” ارائه می شود و مجهز به ۳۷ روزنامه نگار، یک هلی کوپتر، اسکوتر و حدود ۲۰ گوشی هوشمند است که جایگزین دوربین های معمول می شوند.

شبکه تلویزیونی فرانسوی ۸Mont-Blanc

مونت بلان یک کانال تلویزیونی تاریخی – جغرافیایی فرانسوی است، که خود را به عنوان “تلویزیون Savoie Mont Blanc و Suisse Romande” تعریف می کند.

 

شبکه تلویزیونی فرانسوی TF1

یکی دیگر از شبکه های تلویزیونی فرانسه، تلویزیون فرانسه ۱ است که با نام اختصاری TF1 شناخته می شود. اولین و قدیمی ترین کانال تلویزیونی با منافع عمومی ملی فرانسه است. در ۶ ژانویه ۱۹۷۵ ایجاد شد تا جانشین اولین کانال ORTF باشد که اخیراً منحل شده است. TF1 از نظر مخاطب، کانال شماره یک در فرانسه و حتی اروپا است.

شبکه تلویزیونی فرانسوی Canal+

کانال Canal+ یک کانال ملی تلویزیون خصوصی با بهره مندی عمومی است و تمرکز آن بر سینما و ورزش است. این کانال در ۴ نوامبر ۱۹۸۴ توسط هاواس راه اندازی شد و اولین کانال خصوصی در فرانسه بود.

شبکه تلویزیونی فرانسوی M6

M6، مخفف Métropole Télévision1 و از کانال پخش ۶ ، یک کانال تلویزیونی تجاری خصوصی با منافع عمومی در فرانسه است که از اول مارس ۱۹۸۷. پخش می شود. سال ۲۰۱۸ چهارمین کانال پربیننده، پس از TF1 و کانال های عمومی France 2 ،France 3 شد.

شبکه تلویزیونی فرانسوی Planète+

یکی دیگر از شبکه های تلویزیونی فرانسه، Planète+ بوده که یک کانال تلویزیونی موضوعی فرانسوی است که به برنامه های مستند اختصاص دارد.

 

همانطور که اشاره گردید بسیاری از این شبکه های تلویزیونی کشور فرانسه رایگان بوده و از طریق دستگاه های دریافتی، در ایران ثابل دسترسی هستند. این شبکه ها منابع عظیمی از خبر، سریال، فیلم، مستند و برنامه های سرگرمی را شامل می شوند. تنوع برنامه های این شبکه های فرانسه زبان، باعث عدم خستگی شما زبان آموزان گردیده و کمک شایانی به تقویت مکالمه، درک شنیداری و جتی نوشتار و گرامر می نماید.

 

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

2 Comments

  1. مهتاب گفت:

    درود بر شما من فرکانس و ست کانال direct 8 را میخواهم برای برنامه بسیار عالی ورزش با ساندرا اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید ممنونتون میشوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *