علم و فناوری در کشور فرانسه
فروردین ۲۶, ۱۳۹۹
یازدهمین شماره از مجله اینترنتی آموزش زبان فرانسه منتشر شد
فروردین ۲۶, ۱۳۹۹

مدارس مد سوئیس

کشور سوئیس علاوه بر اینکه کشوری زیبا بوده و اقتصاد سوئیس در میان اقتصادهای برتر دنیا قرار دارد، در صنعت مد هم حرف هایی برای گفتن دارد. فروشگاه هایی از برترین برندها و طراحان جهان در شهرهای کشور سوئیس مانند ژنو، لوزان و زوریخ وجود دارد.

صنعت مد یکی از رشته های موجود در مدارس و دانشگاه های کشور سوئیس می باشد . مدرسه بین المللی مد سوئیس به زبان فرانسوی (Swiss Mode) یکی از بهترین مراکز آموزش صنعت مد در اروپا می باشد. که فعالت خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است. و با اینکه مدرسه ای تازه تاسیس می باشد تا کنون موفق به کسب پیشرفت های چشم گیری در صنعت مد شده است.

مدرسه مد سوئیس یک محیط عالی برای الهام بخشیدن و ایجاد خلاقیت برای دانش آموزان را فراهم کرده است. دانش آموزان با حضور در این مدرسه ی سوئیسی فرصتی خارق العاده برای دیدار با معلمان ماهر برای یادگیری طراحی مد دارند.

مدرسه مد سوئیس در شهر دیدنی مونترو در سواحل دریاچه ژنو مستقر است. هدف مدرسه مد سوئیس تغییرات اساسی در صنعت مد و همچنین پذیرای ایده های خلاق و نو دانش آموزان است. مدیر این مدرسه سوئیسی خانم ناتاشا بلازکه (به زبان فرانسوی Natacha Blazquez) فارغ التحصیل رشته طراحی از دانشگاه بین المللی مسکو می باشد.

 

 

دوره طراحی د لوکس (به زبان فرانسوی Cours Styliste de Luxe)

دوره طراحی د لوکس، یکی از دوره های آموزشی طراحی مد، در مدرسه مد سوئیس است. شما با شرکت در این دوره آموزشی که به مدت ۲ سال به طول می انجامد، دانش و مهارت های خود را در کل فرایند تخصصی طراحی مد در زمینه طراحی لباس کسب کرده و در نتیجه اجرای طراحی خود را خواهید داشت. و در پایان دوره به شما دیپلم بین المللی طراحی مد داده می شود.

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور سوئیس، همچنین اطلاع از دوره های آموزش حضوری و مجازی زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.