مردم فرانسه و تعطیلات

کلیشه های مربوط به فرانسوی ها
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹
آشپزی فرانسوی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹
کلیشه های مربوط به فرانسوی ها
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹
آشپزی فرانسوی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹

مردم فرانسه و تعطیلات

ماه اوت در حال آمدن است. در واقع ، تابستان برای بسیاری از افراد فرصتی است تا با خانواده در کنار هم باشند و نگرانی های روزانه را فراموش کنند. فرانسه که یکی از کشورهای بزرگ توریستی است، مقصد ایده آل برای کسانی است که می خواهند، سبک زندگی فرانسوی، زبان فرانسه را بیاموزند، یا فقط این کشور را کشف کنند.

اما خود فرانسوی ها چه نوع تعطیلاتی را دوست دارند؟ در حقیقت، ۸۰٪ فرانسوی ها ترجیح می دهند برای تعطیلات خود در فرانسه بمانند، که این تصور رایج را تأیید می کند که فرانسویان طرفدار سفرهای طولانی نیستند. برای شما که غالباً از کشورهای دیگر برای یادگیری زبان فرانسه، به فرانسه آمده اید ممکن است عجیب به نظر برسد. این امر ممکن است نشانه ی از شوونیسم (به زبان فرانسه Chauvinisme) یا ناسونالیسم (به زبان فرانسه Nationalism) یا به دلایل اقتصادی تحمیل شده باشد. به هر حال، در تابستان، تقریباً
۶۵٪ از مردم فرانسه به طور میانگین دو هفته به تعطیلات می روند. با توسعه جهانگردی الکترونیکی جستجوی مکانی برای سفر آسان تر شده است. ۷۲% از مردم فرانسه قبل از سفر خود از سایتهای توریستی بازدید کرده و قیمت ها را مقایسه کرده و محلی مناسب با بودجه شان را برای سفر انتخاب می کنند.

برخی از مناطق محبوب جهان برای فرانسوی ها

کشورهای نزدیک به دریای مدیترانه (به زبان فرانسه la Méditerranée) مانند اسپانیا (به زبان فرانسه l’Espagne)، پرتغال (به زبان فرانسه le Portugal) ایتالیا (به زبان فرانسه l’Italie) و یونان (به زبان فرانسه la Grèce) مدتها ست که برای فرانسویان محبوب بوده است. و بعد از آن در قاره آسیا (le continent asiatique) الویت با تایلند (به زبان فرانسه la Thaïlande) و ویتنام (به زبان فرانسه le Vietnam) است. تعداد زیادی از مردم فرانسه نیز از تونس (به زبان فرانسهla Tunisie ) یا مراکش (به زبان فرانسه le Maroc) سفر می کنند.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *