چهار دلیل یادگیری زبان آلمانی
چهار دلیل اساسی برای یادگیری زبان آلمانی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۹
۴ روش برای مهاجرت به کانادا از طریق پیشنهاد کاری (Job offer)
مرداد ۳۱, ۱۳۹۹

مهاجرت به انگلستان

انگلستان (به زبان فرانسه Angleterre) بعد از آلمان، فرانسه، سوئد و مجارستان ششمین کشور محبوب اروپایی برای افرادی ست که قصد مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی دارند. زیرا نرخ بیکاری در کشور انگلیس نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمتر، سیستم آموزشی رایگان و زبان رسمی این کشور زبان انگلیسی (قریب به ۳ هزار نفر به زبان انگلیسی صحبت می کنند) می باشد.

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

تحصیل در رشته های هنر و طراحی در انگلستان

دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل رشته هنر، در دانشگاه های انگلیس باید در مورد دانشگاه مورد نظر خود تحقیق کنند، هر دانشگاه و مدرسه هنر در انگلستان تجهیزات و تخصص های مختلفی را ارائه می دهد. تحصیل در دانشگاه های هنر انگلستان مبتنی بر دروس عملی و کارگاهی می باشد. برخی از رشته های هنر در دانشگاه های انگلیس: نقاشی، مجسمه سازی، چاپ، عکاسی و رسانه های دیجیتال است. دانشگاه ها اغلب از هنرمندان و منتقدین حرفه ای برای گفتگو با دانشجویان دعوت می کنند، آنها به دانشجویان کمک می کنند تا آثار خودشان را سال آخر تحصیلشان به نمایش عموم درآورند.

فارغ التحصیلان رشته هنر در انگلستان پس از اتمام تحصیل خود، در زمینه های چندرسانه ای، نشر، تبلیغات، موزه ها، گالری ها، مد و صنعت فیلم به حرفه مشغول خواهند شد. که شامل طیف گسترده ی از شغل ها مانند: عکاسی، تصویر سازی، طراحی گرافیک، طراحی داخلی و طراحی وب سایت می باشد. متوسط حقوق و دستمزد هنرمندان حرفه ای در انگلستان ۱۹ هزار پوند و هنرمندان غیر حرفه ای ۱۵ هزار پوند می باشد.

شرایط ورود به دانشگاه ها و مدارس هنر انگلستان

بیشتر دوره های آموزشی در مراکز هنری انگلستان مشخص نکرده اند که در مدرسه چه دروسی را باید گذارنده باشید. اما بهتر است که رشته انتخابی شما در دانشگاه مرتبط با دیپلم تان باشد. ارائه نمونه کارهایتان الزامی و نمره آیلس شما باید حداقل ۶.۵ باشد.

اگر علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی به انگلستان هستید با شماره های ۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.
تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.