وبلاگ های برتر سبک زندگی در فرانسه

سفر به طعم های فرانسوی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹
اصطلاحات ضروری برای تعطیلات در فرانسه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹

وبلاگ های برتر سبک زندگی در فرانسه

بسیاری از انگلیسی زبان های کشورهای آمریکا، استرالیا و نیوزیلند، کشور فرانسه را به عنوان  مقصدی برای زندگی انتخاب می کنند. برخی از این مهاجران ایده ها و تجربیات خوبی از زندگی در فرانسه دارند که از طریق وبلاگ های شخصی آنها را به اشتراک می گذارند. در این مقاله، کارشناسان انستیتو میلاد ۵ وبلاگ برتر در مورد زندگی در فرانسه را به شما معرفی می کنند.

• Le pionnier : Secret of Paris
وبلاگ اسرار پاریس در سال ۱۹۹۹ توسط “هدر استیملر- هال (به زبان فرانسه Heather Stimmler-Hall) ایجاد شد. هدر در این وبلاگ حکایات تاریخی و برنامه های خوبی برای گردش در پاریس را معرفی می کند. (http://www.secretsofparis.com/)

• La pratique : France this way
این وبلاگ شامل مقالات مفیدی درباره ی مهاجرت به فرانسه و نکات بسیاری برای زندگی آسان تر در فرانسه را در اختیار شما می گذارد.

  (https://www.francethisway.com)

• Le gourmand : Lost in Cheeseland
لیندزی، نویسنده این وبلاگ، طی هفت سال گذشته، عشق و علاقه خود را به پنیر و دانش خود در مورد محصولات رستوران های فرانسوی را به اشتراک گذاشته است. وی در وبلاگ خود تجربیات خودش در سفرهایش به فرانسه را بازگو می کند. (http://www.lostincheeseland.com)

• Le plus glamour : Vicki Archer
وبلاگ ویکی آرچر، به مد، زیبایی و سبک زندگی در فرانسه به خصوص در پاریس و Saint-Rémy de Provence اختصاص داده شده است، این وبلاگ باشکوه، دارای عکس های عالی از کشور فرانسه می باشد

(http://vickiarcher.com)

• Le feel-good blog : Oui in France
ان وبلاگ در سال ۲۰۱۲ ایجاد شده است. نویسنده این وبلاگ دایان، توصیه های خود را برای زندگی سالم در کشور فرانسه را به اشتراک می گذارد. او همچنین اطلاعاتی در مورد شهر آنژه (به زبان فرانسه Angers) جایی که در آن زندگی می کند، و مشاوره در زمینه بهزیستی به اشتراک می گذارد.

 (https://www.ouiinfrance.com)تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه، همچنین اطلاع از دوره های آموزش حضوری و مجازی زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.