کلاس زبان فرانسه

امروزه اهمیت یادگیری زبان فرانسوی بر کسی پوشیده نیست. از امکان مهاجرت تا تحصیل در کشورهای فرانسوی‌زبان گرفته تا پیدا کردن موقعیت‌های شغلی بسیار خوب. به علاوه اینکه هر زبان خارجی به ویژه زبان فرانسوی، دروازه‌های جدیدی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره را به روی زبان‌آموز می‌گشاید.
اما نکته مهم در آموزش زبان فرانسوی، پیدا کردن کلاس زبان فرانسه مناسب است. انستیتو میلاد با سابقه سال‌ها فعالیت در زمینه برگزاری دوره آموزش زبان فرانسه یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان فرانسه در ایران می‌باشد.
وجه تمایز انستیتو میلاد، تخصصی کار کردن بر روی زبان فرانسه است به نحوی که در آموزشگاه فقط و فقط کلاس زبان فرانسه برگزار می‌شود و نه هیج زبان دیگری. در انستیتو میلاد، دوره‌های آموزش زبان فرانسوی در همه سطوح از مبتدی A1 تا پیشرفته C1 در حال برگزاری است.
نکته دیگر برگزاری کلاس‌های آموزش زبان فرانسه در دو دپارتمان کودک و نوجوان (6 تا 15 سال) و بزرگسالان (از 16 سال به بالا) به صورت کاملا تخصصی و جداگانه است.
در ادامه به جزئیات کلاس زبان فرانسه در انستیتو میلاد به عنوان یکی از بهترین‌های کلاس‌های زبان فرانسه در تهران و ایران می‌پردازیم.

آموزش زبان فرانسه با استانداردهای اروپایی

فسلفه کاری و آیین‌نامه آموزشی انستیتو میلاد، بر پایه آموزش هر چهار مهارت زبانی لازم برای یادگیری زبان فرانسه می‌باشد. ما قویا معتقدیم که تدریس و تمام کردن کتابی آموزشی در سطح مورد نظر، لزوما به معنای به دست آوردن آن سطح نیست و به همین دلیل است که متد آموزشی شناور را در کلاس زبان فرانسه خود در دستور کار داریم.
سرعت آموزش در دوره‌های آموزش زبان فرانسه انستیتو میلاد بر اساس سرعت یادگیری زبان‌آموز تنظیم می‌شود و پس از سال‌های اجرایی کردن این روش آموزشی شناور که بر اساس استاندارهای اروپایی تدوین شده، نتایج فوق‌العاده درخشانی در آزمون‌های بین المللی فرانسه برای زبان‌آموزان انستیتو میلاد به همراه داشته است.

کلاس زبان فرانسه میلاد

کلاس زبان فرانسه میلاد به صورت حضوری و آنلاین و در دسته‌بندی‌های گروهی و خصوصی برگزار می‌شود که زبان‌آموز می‌تواند با توجه به هدفی که از آموزش زبان فرانسه دارد، در کلاس زبان فرانسوی مناسب خود را شرکت نماید. البته کارشناسان خبره آموزشی انستیتو میلاد نیز، در زمینه راهنمایی‌های لازم را قبل از ثبت‌نام به متقاضیان ارائه می‌دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف کم‌ترین هزینه، در کلاس زبان فرانسه مناسب در انستیتو میلاد شرکت نمایید.

همچنین کلاس زبان فرانسه در انستیتو میلاد، دوره‌های تخصصی مانند دوره تقویت مکالمه زبان فرانسه یا بحث آزاد، دوره تقویت نگارش زبان فرانسوی، دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی فرانسوی مانند TEF/TCF/DELF/DALF، دوره آمادگی مصاحبه سفارت‌ فرانسه، سوئیس، بلژیک و کانادا می‌باشد.

آموزش زبان فرانسه با متد Alter égo و édito

یکی از مهم‌ترین فاکتورها جهت انتخاب متد و کتاب آموزش زبان فرانسوی مناسب، همخوانی آن با هدف زبان‌آموز است. کتاب‌های آموزش زبان فرانسه alter égo plus یا édito به عنوان کتاب اصلی و کتاب‌های grammaire en dialogue، compréhension orale و vocabulaire progressif و سایر کتاب‌ها به عنوان کتاب کمکی آموزش زبان فرانسوی در کلاس زبان فرانسه انستیتو میلاد استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های کلاس زبان فرانسوی

یکی از بارزترین ویژگی‌های کلاس زبان فرانسوی میلاد، تخصصی بودن ما در زمینه آموزش زبان فرانسوی است. نکته دیگر، سخت‌گیری شدید مدیران موسسه، بر جذب مدرسین با کیفیت زبان فرانسه است. به همین دلیل است که ما کیفیت بالا دوره آموزش زبان فرانسه را به توسعه موسسه ترجیح داده و از برترین مدرسین زبان فرانسه کشور بهره‌مند هستیم.
از طرف دیگر، مدریت موسسه زبان فرانسه انستیتو میلاد، آقای میلاد عاصمی پور، که خود سال‌ها سابقه تحصیل و زندگی در کشور سوئیس را دارد، با آشنایی کامل با متدهای آموزشی روز اروپا در زمینه آموزش زبان فرانسوی، سیستم آموزشی شناور را در موسسه طراحی و اجرا کرده است.

کلاس زبان فرانسه کودک و نوجوان

از دیگر مزیت‌های موسسه تخصصی زبان فرانسه میلاد، برگزاری دوره‌های آموزش زبان فرانسه ویژه کودکان و نوجوانان از رده سنی 6 تا 15 سال است که در دپارتمانی مجزا و به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از متدهای تلفیقی(آموزشی-سرگرمی) می‌باشد.

زمانبندی کلاس آموزش زبان فرانسوی میلاد

دوره آموزش زبان فرانسه انستیتو میلاد به صورت گروهی و خصوصی و به شرح زیر برگزار می‌شود:

  • دوره گروهی آموزش زبان فرانسه دو جلسه در هفته و هر جلسه دو ساعت
  • دوره گروهی آموزش زبان فرانسه تک جلسه در هفته (پنج‌شنبه و جمعه) و هر جلسه 4 ساعت
  • کلاس نیمه گروهی زبان فرانسه به صورت دو جلسه یا یک جلسه فشرده در هفته
  • دوره‌های خصوصی آموزش زبان فرانسوی و هر جلسه 90 دقیقه
  • دوره‌های نیمه خصوصی دو نفره آموزش زبان فرانسه و هر جلسه 90 دقیقه
  • دوره‌های گروهی بحث آزاد یا تقویت مکالمه زبان فرانسه
  • دوره‌های خصوصی آمادگی آزمون‌های بین‌المللی فرانسوی
  • دوره‌های خصوصی آمادگی مصاحبه سفارت فرانسه، سوئیس، بلژیک و کانادا
  • کارگاه‌های مهارتی مانند تلفظ صحیح زبان فرانسوی، دوره فشرده مرور کل گرامر سطوح مختلف زبان فرانسه، کتابخوانی فرانسوی، تماشای فیلم به زبان فرانسوی و غیره

دوره‌های ترمیک دوجلسه در هفته یا روزهای زوج و یا فرد و در ساعات مختلف روز برگزار شده و اغلب مناسب افرادی است که در پی رسیدن به سطح خاصی از زبان فرانسوی در بلند مدت یا بیش از یکسال هستند.

دوره‌های خصوصی بیشتر مناسب متقاضیانی است که در کوتاه یا میان مدت، خواستار رسیدن به سطح مورد نظر خود در زبان فرانسه هستند.

دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی فرانسه ویژه متقاضیانی است که سطح عمومی مورد نظر زبان فرانسه را به دست آورده‌اند و در طی چند جلسه کلاس خصوصی زبان فرانسه، قصد آشنایی با کلیات آزمون و مهارت‌های تست‌زنی در آزمون مورد نظر را دارند

دوره‌های نیمه خصوصی، ویژه افرادی است که هر دو نفر هدف، انگیزه و سطح یکسان، تمایل به آموزش زبان فرانسوی دارند.

دوره‌های تقویت مکالمه فرانسوی، ویژه زبان‌آموزانی است که در کنار سایر کلاس‌های زبان فرانسه خود، به تقویت مهارت مکالمه فرانسوی در سطوح مختلف بپردازند.

نکته قابل ذکر این است که ما پس از سال‌ها آزمون و خطا به این فرمول‌های طلایی در طراحی زمانبندی دوره‎های آموزش زبان فرانسوی رسیده‌ایم و به همین دلیل امروز به عنوان یکی از بهترین موسسات آموزش زبان فرانسه با دوره‌های آموزش زبان فرانسه در تهران و ایران، سناخته می‌شویم.

تقویم دوره آموزش زبان فرانسه

در انستیتو میلاد، سیستم آموزشی شناور جاری بوده و سرعت کلاس بر اساس تلاش، پشتکار و سرعت زبان‌آموز تعیین می‌گردد. بنابراین اگر زبان‌آموز، خارج از ساعات کلاس به صورت مستمر، تلاش مضاعفی داشته باشد، در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی می‌نماید.

سوالات متداول:

چطور می‌توانم با اساتید زبان فرانسه انستیتو میلاد آشنا شوم؟
انستیتو میلاد به عنوان مرجعی تخصصی در زبان فرانسوی در ایران، از مجرب‌تریم استادان زبان فرانسوی کشور بهره‌مند است. برای آشنایی با اساتید زبان فرانسه میلاد، می‌توانید به صفحه مدیران و اساتید مراجعه نمایید.
ظرفیت کلاس‌های زبان فرانسه میلاد چقدر است؟
ظرفیت در دوره‌های خصوصی یک نفر، نیمه خصوصی دو یا سه نفر، نیمه گروهی 4 تا 5 نفر و گروهی 6 تا 10 نفر می‌باشد.
مدرک زبان فرانسه انستیتو میلاد معتبر است؟
انستیتو میلاد با دارا بودن مجوز معتبر از وزرات آموزش و پرورش، مجاز به صدور مدرک آموزش زبان فرانسه می‌باشد. مدرک ما قابل ترجمه و ارائه به مراکز داخلی و بین‌المللی است.
پلترفرم آموزش آنلاین در انستیتو میلاد چیست؟
برای شرکت در کلاس زبان فرانسه آنلاین میلاد، نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری نداشته و می‌توانید به صورت مستقیم از طریق لینک ارسالی، توسط تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود به کلاس در پلتفرم اختصاصی و استاندارد انستیتو میلاد وارد شوید. در پلتفرم آموزشی انستیتو میلاد، علاوه بر امکان ضبط جلسات، از امکانات دیگری مانند، اشتراک‌گذاری صفحه دستگاه خود، صدا، تصویر، متن، تخته و غیره استفاده نمایید.
امکان تغییر کلاس از خصوصی به گروهی و از آنلاین به حضوری وجود دارد؟
در هر زمانی، امکان تغییر نوع کلاس شما وجود دارد. کافی است درخواست خود را با بخش پذیرش موسسه درمیان بگذارید.
امکان تغییر مدرس در دوره‌های خصوصی وجود دارد؟
اولا توصیه می‌کنیم هیچ زمان با یک جلسه نسبت به زبان فرانسوی و استاد خود، قضاوت نداشته باشید. اما اگر به هر صورت، تمایل به تغییر مدرس داشته باشید، پس از هماهنگی با بخش پذیرش و تائید سوپروایزر امکانپذیر است.