تکنولوژِی و کرونا - دو بال افزایش تقاضای دوره های مجازی
دوره آموزش مجازی زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۳۹۸
سطح A1 زبان فرانسه
دوره زبان فرانسه سطح A1 – سطح مبتدی زبان فرانسه
مهر ۲۴, ۱۳۹۸

دوره بحث آزاد زبان فرانسه – ویژه تقویت مکالمه زبان فرانسوی

دوره بحث آزاد زبان فرانسه

یکی از مشکلاتی که در میان زبان آموزان ایرانی مشاهده می شود، ضعف در دو قابلیت درک شفاهی و بیان شفاهی یا مکالمه است. ریشه این مشکل ابتدا به برگزاری دوره های آموزش زبان های خارجی به زبان فارسی است و در درجه دوم عدم استفاده از منابع صوتی و تصویری در زبان مقصد است.

اکثر متقاضیان، آموزش زبان فرانسه را برای مهاجرت و شرکت در آزمون های بین المللی و یا آینده شغلی خود انتخاب نموده اند و از این رو، می بایست به هر چهار قابلیت تعریف شده در هر زبان و به صورت کاملا یکپارچه دست یابند.

بدین منظور و در جهت تقویت این دو قابلیت، انستیتو میلاد توجه ویژه ای به برگزاری دوره های بحث آزاد زبان فرانسه می نماید.

در چهارچوب این دوره های بحث آزاد زبان فرانسوی و با استفاده از اساتید مجربی که مسلط به زبان فرانسه هستند، دو قابلیت درک شنیداری و مکالمه متقاضیان، در بازه زمانی منطقی، به سطح قابلیت ایشان در گرامر و نوشتن متون می رسد و ایشان برای آزمون های مختلف آماده می گردند.

 

دوره تقویت مکالمه زبان فرانسه

 

دوره های بحث آزاد زبان فرانسوی در انستیتو میلاد شامل ۲۵ ساعت در هر ترم است که در قالب ۱۰ جلسه دو ساعت و نیمه برگزار می‌شود. در هر جلسه آموزشی، قسمتی به مکالمه و قسمت دیگر به درک شفاهی اختصاص می یابد.

دوره‌های تقویت مکالمه زبان فرانسوی در انستیتو میلاد بر روی پلتفرم گوگل میت که مناسب جلسات بحث و تبادل نظر است، برگزار می‌شود. برای استفاده از این پلتفرم، نیاز به نصب هیچگونه برنامه کاربردی بر روی کامپیوتر شخصی خود نداشته و حتی با استفاده از اپلیکشین مربوطه، می‌توان آن را بر روی گوشی تلفن همراه نیز اجرا نمایید.

در کنار استفاده بسیار آسان، یکی دیگر از قابلیت‌های این پلتفرم، قابلیت ضبط جلسات آموزشی با کیفیت بالا و حجم کم می‌باشد

با اضافه شدن اساتید فرانسوی و نیتیو، دوره‌های تقویت مکالمه زبان فرانسه در انستیتو میلاد که به دو صورت حضوری و گروهی برگزار می‌گردد، از کیفیت و کارآمدی بسیار بیشتری برخوردار شده است.  

برای حفظ کیفیت و اختصاص زمان مناسب به هر زبان‌آموز، دوره‌ تقویت مکالمه زبان فرانسه در انستیتو میلاد، با تعداد نفرات محدود در هر کلاس برگزار می‌گردد.

 جهت استفاده از محتوای رایگان آموزش مکالمه زبان فرانسه کلیک نمایید.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

 

۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲

۰۹۹۰۹۴۰۰۸۱۷

 ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸

2 Comments

  1. علیرضا گفت:

    سلام؛ چرا سایتتون آپ دیت نیست؟؟ چرا تقویم آموزشی ندارید؟؟ الان یکی بخواد واسه ثت نام اطلاعات راجع به دوره هاتون به دست بیاره باید حتما زنگ بزنه موسسه

    • miladasemipour گفت:

      سلام وقت بخیر، اطلاعات دوره‌ها آپدیت شده، در خصوص تقویم آموزشی باید گفت که با توجه به اینکه دوره‌های ما در تمام طول ماه برگزار می‌شوند و تاریخ شروع هر دوره با دیگری متفاوت است، تقویم آموزشی ثابت پساخگو نیست اما به زودی برنامه کلاسی اعلام می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.