انستیتو میلاد علاوه بر ارائه خدمات تخصصی زبان فرانسه از قبیل، آموزش زبان فرانسوی، ترجمه متون فارسی-فرانسه و فرانسه-فارسی، ترجمه همزمان فرانسه-فارسی و بلعکس، برگزاری تورهای فرهنگی-گردشگری به زبان فرانسه، مرکز iMéd (بخش رسانه های فیزیکی و الکترونیکی)، مجله تمام فرانسوی “Bonjour Français” در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای سوئیس، فرانسه و بلژیک در خدمت متقاضیان عزیز می باشد.

امروزه مهاجرت امری تخصصی است که می بایست به دست افرادی که خود سابقه این امر را دارند صورت پذیرد. آقای مهندس میلاد عاصمی پور، موسس انستیتو میلاد، خود سابقه تحصیل و سال ها زندگی در کشور سوئیس را دارا می باشند که این امر کمک شایانی است در ارائه مشاوره علمی، تخصصی، با شناخت دقیق میدان عمل و از همه مهمتر نشان دادن راه واقعی پیش روی متقاضیان قبل و بعد از مهاجرت.

این مرکز با استفاده از مشاوران مجرب که هر یک در حوزه تخصصی خود و کشوری که سابقه زندگی در آن را داشته اند، آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات مشاوره اعزام تحصیلی به کشورهای فرانسه، سوئیس و بلژیک به شما عزیزان است.

خدمات مشاوره مهاجرت تحصیلی در انستیتو میلاد به صورت جلسات حضوری در محل موسسه برای افراد ساکن تهران، جلسات مشاوره تلفنی و ویدئویی برای افراد ساکن خارج از تهران و خارج از کشور و همچنین کارگاه های مشاوره گروهی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان انستیتو میلاد، با شماره های  02188877742 و 09909400817  و 09013239008 تماس حاصل نمایید.