۴ روش برای مهاجرت به کانادا از طریق پیشنهاد کاری (Job offer)

مهاجرت به انگلستان
شهریور ۴, ۱۳۹۹
۶ جشنواره برتر فیلم کوتاه
شهریور ۴, ۱۳۹۹
مهاجرت به انگلستان
شهریور ۴, ۱۳۹۹
۶ جشنواره برتر فیلم کوتاه
شهریور ۴, ۱۳۹۹

۴ روش برای مهاجرت به کانادا از طریق پیشنهاد کاری (Job offer)

دریافت پیشنهاد شغلی یک روش مطمئن برای مهاجرت به کانادا است. در این مقاله کارشناسان مهاجرتی انستیتو میلاد، روش های مختلف دریافت پیشنهاد شغلی (job offer) در کانادا را برای شما توضیح می دهند.

۱. آژانس های کاریابی (به زبان انگلیسیRecruitment agencies)

محتوی مقاله

یکی از راه های پیدا کردن شغل در کانادا مراجعه به آژانس های کاریابی می باشد. آژانس های کاریابی بسیاری در کانادا وجود دارند که با توجه به رشته ی تحصیلی و سابقه کاری، شغل مناسب را در کانادا به شما پیشنهاد می دهند. کارفرمایان کانادایی برای استخدام افراد مناسب به این آژانس ها مراجعه می کنند. با توجه به اینکه کانادا یک کشور دو زبانه (زبان فرانسه و زبان انگلیسی) است، برای فعالیت در کشور کانادا بایستی که به دو زبان فرانسه و زبان انگلیسی آشنا باشید. آژانس های کاریابی در کانادا بابت معرفی شما به شرکت های کانادایی مبلغی را دریافت می کنند. آژانس های کاریابی در کانادا به طور کلی مفید هستند و اگر هم نتوانند برای شما شغلی پیدا کنند، مطمئنا اطلاعات بسیار مفیدی را برای حرفه شما در کانادا ارائه می دهند.

۲. شبکه سازی

یکی از ساده ترین روش های پیدا کردن کار در کانادا، کمک گرفتن از دوستانی است که در همان شغل در کانادا مشغول به کار هستند. هر پیشنهاد شغلی در کانادا باید دارای LMIA (مخفف Labour Market Impact Assessment) مثبت باشد. به این معنی که مرکز اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا، این گزارش را ارزیابی کرده و اطمینان می دهد که اشتغال فرد مهاجر تأثیر منفی بر بازار کار کانادا نخواهد گذاشت.

۳. بانک کار

Job bank از منابع اصلی اطلاعات بازار کار می باشد. این پورتال جستجوی شغل در کانادا، بصورت آنلاین بوده و علاوه بر مشاغل خصوصی، کلیه مشاغل دولتی را نیز در لیست خود دارد. افراد متقاضی کار و کارفرمایان می توانند شغل هایی را به صورت رایگان پیدا و لیست کنند. متقاضی می تواند تعداد زیادی از فرصتهای شغلی را همراه با نیازهای شغلی و تحصیلی، حقوق و دستمزد و از همه مهمتر چشم انداز و روند فعلی اشتغال پیدا کند.
اگرچه بانک کار به خوبی با جریانهای مهاجرت به کانادا و نیازهای بازار کار کانادا مطابقت دارد، اما این پورتال جستجوی شغل در کانادا نباید منبع اصلی شما برای پیدا کردن شغل باشد، زیرا بسیاری از کارفرمایان کانادا آگهی های استخدام خود را در این پورتال جستجو قرار نمی دهند.

۴. لینکدین

LinkedIn با داشتن نیم میلیارد عضو به عنوان فضایی حرفه ای برای برقراری ارتباط با مدیران و کارمندان شرکتهای کانادایی، می باشد. توصیه می کنیم مشخصات حرفه ای، تجربیات کاری و دستاوردهای خود را در بخش پروفایل خود نوشته و به روز رسانی کنید.
بسیاری از کارفرمایان کانادایی مخشصات موجود در LinkedIn را معیار ارزیابی برای استخدام قرار می دهند. زیرا LinkedIn ابزار خوبی برای تجزیه و تحلیل نامزدهای شغلی می باشد. بنابراین اگر پروفایل LinkedIn را به روز کرده و به خوبی حفظ کنید، برای همه برنامه های شغلی شما سودمند خواهد بود.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان
برای مشاوره مهاجرت کاری به کانادا و آلمان و مهاجرت تحصیلی به کانادا، آلمان، فرانسه و سوئیس می توانید با شماره های ۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.

2 Comments

  1. من می خواهم در یک مغازه کار کنم

    نصیراحمد هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *