سرمایه گذاری در کانادا

استودیوهای هنرهای نمایشی کشورهای فرانسه زبان
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
تحصیل در فرانسه - دانشجویان مشغول صحبت
معرفی دانشگاه آنژه در کشور فرانسه (L’université d’Angers (UA
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
استودیوهای هنرهای نمایشی کشورهای فرانسه زبان
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹
تحصیل در فرانسه - دانشجویان مشغول صحبت
معرفی دانشگاه آنژه در کشور فرانسه (L’université d’Angers (UA
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹

سرمایه گذاری در کانادا

بهترین برنامه مهاجرت کانادا برای یک سرمایه گذار و خانواده آنها چیست؟

در این مقاله کارشناسان انستیتو میلاد گزینه های برتر مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را معرفی میکنند :

برنامه سرمایه گذار مهاجران استان کبک

محتوی مقاله

کشور کانادا طرفدار امنیت بودجه می باشد. شما با سرمایه گذاری حدود ۷۵۰،۰۰۰ دلار (معادل۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا) (به مدت ۵ سال) در کبک، در حدود ۲۴ تا ۲۶ ماه، اقامت دائم کانادا را به دست می آورید، که به شما و خانواده نزدیک شما اجازه ورود به کانادا را می دهد. مبلغ کامل در پایان پنج سال از طرف دولت کبک به شما بازپرداخت می شود. این سرمایه گذاری غیر فعال شما، توسط دولت کبک برای توسعه اقتصادی استفاده می شود. برای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری شما بایستی به زبان فرانسه آشنا و صحبت کنید، این شرایط اخذ اقامت کبک، برای انگلیسی زبانان یا افرادی که به زبان فرانسه صحبت نمی کنند، صدق نمی کند.

برای اخذ اقامت کبک از طریق سرمایه گذاری هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و همچنینن نیازی به تحصیلات دانشگاهی و مدرک زبان فرانسه ندارید، تنها باید به زبان فرانسه آشنا باشید. اما سرمایه گذار و اعضای خانواده باید از نظر سلامتی وضعیت نسبتاً خوبی داشته باشند.

ویزای کار بخش ۲۰۵

کشور کانادا طرفدار کنترل پول و حمایت مالی می باشد. برای اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای کار، شما باید یک برنامه تجاری تهیه کنید و در آن توضیح دهید که سرمایه گذاری شما برای کانادایی ها از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چه سودی خواهد داشت. بررسی پرونده تجاری شما کمتر از شش ماه طول میکشد. پس از پذیرفته شدن طرح تجاری، شما بایستی اقدام به ثبت شرکت کانادایی، ثبت نام در مرکز مالی و درآمد کانادا، افتتاح حساب بانکی برای شرکت شما و واریز وجه برای استفاده شرکت از طریق این حساب، کنید. بعد از گذشت یک سال از موفقیت طرح تجاری شما، می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

ویزای کار انتقال دهنده بین شرکت ها

کشور کانادا طرفدار مشارکت با شرکت های بین المللی می باشد. یکی از راه های ارزان برای اخذ اقامت دائم کانادا این است که شرکت خود را در خارج از کشور را به یک شرکت کانادایی منتقل کنید تا به عنوان مدیر، مدیر اجرایی یا شخصی که دانش تخصصی فعالیت در آن شرکت را دارد مشغول به کار شوید. با فرض واجد شرایط بودن، شما ویزای کار تا چهار سال دریافت خواهید کرد. بررسی پرونده ی کمتر از شش ماه طول میکشد.

بعد از گذشت یک سال می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. در ضمن برای اخذ اقامت دائم کادانا شما باید دو شرط را داشته باشید:

۱. شما باید در مدت سه سال حداقل یک سال برای شرکت وابسته در خارج از کشور کار کرده باشید.
۲. شغل شما در کانادا باید مشابه کارهایی باشد که در کشور خود انجام می دادید.

برنامه کارآفرین کبک

کشور کانادا طرفدار سرمایه گذاری های کوچک می باشد. .کارآفرینی از دیگر راه های اخذ اقامت کانادا (کبک) می باشد. که شما بایستی دارای شرایط ذیل باشید :

 داراییهای خالص شما حداقل ۲۸۰،۰۰۰ دلار (۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا) باشد.
 حداقل دو سال تجربه در اداره مشاغل در پنج سال گذشته در حالی که حداقل ۲۵٪ سرمایه را در اختیارداشته باشید.
 با سرمایه گذاری حداقل ۹۴،۰۰۰ دلار (۱۰۰،۰۰۰ دلار کانادایی) حداقل ۲۵٪ از سهام شرکت تجاری در کبک را ایجاد یا به دست آورده باشید.
دیگر فاکتورهایی که مورد بررسی قرار می گیرد:
 شرایط سنی شما
 ماهیت و مدت زمان آموزش شما
 مهارت های زبان شما (آشنایی به زبان فرانسه الزامی می باشد)
 خصوصیات شخصی شما و دانش شما از کبک

پس از چهار سال اقامت در کانادا ، شما می توانید برای تابعیت کانادا و گذرنامه اقدام کنید.

در صورتی که تمایل به مشاوره با کارشناسان انستیتو میلاد در خصوص دوره های آموزشی زبان فرانسه و یا مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید، با شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *