جشن موسیقی فرانسه

جشن ملی فرانسه
خرداد ۶, ۱۳۹۹
سیستم آموزشی درکشور فرانسه
خرداد ۶, ۱۳۹۹
جشن ملی فرانسه
خرداد ۶, ۱۳۹۹
سیستم آموزشی درکشور فرانسه
خرداد ۶, ۱۳۹۹

 جشن موسیقی فرانسه

هر سال در فرانسه بیش از ۱۸ هزار کنسرت از تمام سبک ها ی مختلف موسیقی در روز اول تابستان (۲۱ ژوئن، طولانی ترین روز سال) برگزار می شود. در این رویداد، هنرمندان به صورت آزادانه کنسرت برگزار کرده و ورود برای عموم رایگان می باشد.

مراسم جشن موسیقی فرانسه، از سال ۱۹۸۲ آغاز شده و امروزه در کشورهای دیگر به عنوان روز جهانی موسیقی خوانده می شود. شعار این جشن موسیقی در فرانسه ” موزیک بساز ” (به زبان فرانسوی Faites de la musique) می باشد.

روز ملی موسیقی را در بیش از ۳۴۰ شهر در سراسر جهان جشن می گیرند، از جمله در شهر های : نیویورک، مکزیکوسیتی یا برلین. این جشن موسیقی باعث می شود، با جمع شدن مردم در کنار هم، تنشهای اجتماعی و نگرانی های اندک زندگی روزمره خود را فراموش کنند، زیرا موسیقی وسیله ی برای پیوند مردم است. بسیاری از کافه ها و رستوران ها برای یک عصرانه هنرمندان را دعوت می کنند، اگر شما هم، ساز می زنید یا آواز می خوانید، این فرصت خوبی برای شما خواهد بود.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

برای آگاهی از شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه، همچنین اطلاع از دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه می توانید با کارشناسان انستیتو میلاد از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *