مجلات فرانسه زبان

کتاب grammaire en dialogue
دانلود کتاب Grammaire en Dialogues B1
آذر ۲۲, ۱۳۹۹
هشتمین شماره مجله فرهنگ یاران فردا منتشر شد
آذر ۲۲, ۱۳۹۹
کتاب grammaire en dialogue
دانلود کتاب Grammaire en Dialogues B1
آذر ۲۲, ۱۳۹۹
هشتمین شماره مجله فرهنگ یاران فردا منتشر شد
آذر ۲۲, ۱۳۹۹

مجلات فرانسه زبان

مجلات فرانسه زبان

هدف از تولید مجلات فرانسه زبان ترویج زبان فرانسه در سطح جهان است. مجلات فرانسه زبان با موضوعات مختلف (هنرهای زیبا، سینما، آشپزی و غیره) برای همه کسانی که مایل به یادگیری زبان فرانسه و آگاهی از زبان و فرهنگ فرانسوی هستند ، در نظر گرفته شده است، و راهی ارزشمند برای گسترش فرهنگ لغات و دانش فرهنگی شما می باشند. طیف گسترده ای از مجلات فرانسه زبان وجود دارد که در این مقاله به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

محتوی مقاله

مجله سلام فرانسه – Bonjour Français – ایران

مجله فرانسه زبان Bonjour Français اولین ماهنامه الکترونیکی فرانسه زبان در ایران است. این ماهنامه فرانسوی مناسب برای تمام افرادی است که یادگیری زبان فرانسه را شروع کرده اند، زیرا کلیه مطالب این مجله سطح بندی(A1 الی B2) شده است. شما در این مجله فرانسوی، روشی جدید برای تمرین زبان فرانسه در مورد موضوعات مختلف (ایرانشناسی (به زبان فرانسه Iranologie)، توریسم (به زبان فرانسه Tourisme)، ادبیات (به زبان فرانسه Littérature)، سینما (به زبان فرانسه Cinéma)، سبک زندگی (به زبان فرانسه Mode de vie و غیره) را کشف خواهید کرد.

مجله Imagine demain le monde مجله Imagine demain le monde – بلژیک

مجله فرانسه زبان Imagine demain le monde شش بار در سال (دو ماه نامه (به زبان فرانسه bimestriel) در بلژیک منتشر می شود. این مجله نگاهی آزاد به دنیای امروز و فردا دارد، و اطلاعات نوآورانه و حیاتی را ارائه می دهد و به دنبال گزینه های مثبت برای پاسخ به سوالات اصلی جامعه است. مجله فرانسوی Imagine Demain le monde در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و از سال ۲۰۰۲ مستقل از هر گروه یا حزب سیاسی بوده است.

ماهنامه L'Actualité مجله L’Actualité – کبک

L’Actualité یک ماهنامه و یک وب سایت کبکی است که در سال ۱۹۷۶ تاسیس شده و متعلق به میشماش مدیا است. این مجله فرانسه زبان گزارش ها، تحلیل ها و تفسیرها را درباره موضوعات ملی و بین المللی منتشر می کند.

 

هفته نامه Al-Ahram Hebdoمجله Al-Ahram Hebdo – مصر

Al-Ahram Hebdo یک هفته نامه (به زبان فرانسه hebdomadaire) فرانسوی مصری است که هر چهارشنبه منتشر می شود. این مجله فرانسه زبان هفتگی مصور، تحت عنوان شرکت مادر روزنامه عربی الاهرام (اهرام) در سال ۱۸۷۵ تاسیس شد. الاهرام ابدو در سال ۱۹۹۳ توسط روزنامه نگاران مصری، فرانسه زبان و عرب زبان طراحی شده است.

 

 

L'Essentielمجله L’Essentiel – لوکزانبورگ

L’Essentiel یک مجله فرانسه زبان اطلاعات عمومی روزانه (به زبان فرانسهquotidien d’information Générale) رایگان است که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. و از ۱۰ اکتبر ۲۰۰۷ در لوکزامبورگ و منطقه بزرگ (آرلون (به زبان فرانسه Arlon)، لانگوی (به زبان فرانسهLongwy) و تیونویل(به زبان فرانسه Thionville غیره) توزیع می شود.

 

مجله Femina مجله Femina – سوئیس

فمینا یک مجله فرانسه زبان هفتگی زنان و یک وب سایت سوئیسی است. این مجله مصور سوئیسی در سال ۱۹۳۶ با عنوان La Semaine de la femme منتشر شد. سپس نام خود را در ۱۹۶۲ تغییر داد و به Femina تبدیل شد.

 

هفته نامهMaroc Hebdo International (MHI) مجله Maroc Hebdo International – مراکش

هفته نامهMaroc Hebdo International (MHI) یا Maroc Hebdo ، مجله فرانسه زبان اطلاعات هفتگی بین المللی است که در نوامبر ۱۹۹۱ توسط محمد سلحمی ایجاد شد. دفتر این مجله در کازابلانکا مستقر است. این مجله مستقل از هرگونه حزب، اتحادیه، گروه یا انجمن است. این مجله فرانسه زبان در اروپا (آلمان، بلژیک، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا) و در آمریکای شمالی (کانادا و ایالات متحده) پخش می شود.

 

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

 

برای تهیه پکیج های آموزشی مولتی مدیا (فیلم فرانسوی، انیمیشن فرانسوی و مجلات فرانسوی) با شماره های ۸۸۸۷۷۷۴۲ و ۰۹۰۱۳۲۳۹۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *