یادگیری زبان فرانسه با فلش کارت

صرف فعل : se guérir
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰
نقل قول : عمق وجود کلمات
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰
صرف فعل : se guérir
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰
نقل قول : عمق وجود کلمات
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰

یادگیری زبان فرانسه با فلش کارت

اکثر زبان آموزان زبان فرانسه دارای یک دفترچه هستند که در آن عبارات فرانسوی یا کلمات فرانسوی را که می خواهند یاد بگیرند یادداشت می کنند. تنها مشکل این است که شما باید کل کتاب عبارات را با خود حمل کرده و سپس تعدادی از صفحات را ورق بزنید.

به همین دلیل استفاده از فلش کارت را برای یادگیری زبان فرانسه پیشنهاد می کنیم. فلش کارت های زبان فرانسه، کاغذ یا کارت های کوچکی هستند که در قسمت جلویی معمولاً چیزی شبیه به یک سوال یا یک کلمه و در پشت آن پاسخ یا ترجمه وجود دارد. امروزه بسیاری از افراد از نسخه های الکترونیکی در رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می کنند.
همه فلش کارت ها را دوست ندارند. آن دسته از افرادی که از فلش کارت لذت می برند، آن را به عنوان کمک حافظه مفید می دانند. در زمینه یادگیری زبان فرانسه، فلش کارت به دلایل زیر محبوب هست:

• قابل حمل بودن
• بسیار مفید است (در لحظات مرده مانند: انتظار در صف یا هنگام رفت و آمد، می توانید استفاده کنید)
• قابل تنظیم در انواع گروه ها یا زیر مجموعه ها مانند موضوع، ترتیب دشواری، اولویت و غیره.

فلش کارت های تک کلمه ای فایده ای ندارند

در ساده ترین شکل، فلش کارت های زبان فرانسه دارای یک کلمه در جلو و ترجمه پشت آن است. به عنوان مثال،”le chien” در جلو و “سگ” در پشت کارت می باشد. مجموعه های زیادی از این نوع فلش کارت به صورت رایگان وجود دارد. این مجموعه های فلش کارت های آموزش زبان فرانسه یک کلمه ای، فقط برای مبتدیان است. در واقعیت، کلمات همیشه در زمینه خاصی استفاده می شوند. هنگامی که از ابتدایی ترین سطح یادگیری زبان فراتر رفتیم، باید با کل عبارات یا جملات کار کنیم. قانون کلی: همیشه کل عبارت را در جلوی فلش کارت قرار دهید.

 

 

نحوه استفاده از فلش کارت ها برای به خاطر سپردن عبارات

فلش کارت های آموزش زبان فرانسه برای حفظ کل عبارات یا دیالوگ هایی که به نقطه خاصی از دستور زبان فرانسه یا واژگان فرانسوی اشاره می کنند، عالی است. شما می توانید برای شروع تعداد ۲۰ الی ۵۰ فلش کارت درست کنید. و بارها آنها را مرور کنید. و بهتر است با صدای بلند بخوانید.

 

 

فلش کارت الکترونیکی

سیستم های فلش کارت های الکترونیکی زبان فرانسه مانند Quizlet و Memrise در تلفن های هوشمند و رایانه ها جایگزین عالی برای محصولات کاغذی سنتی هستند. شناخته شده ترین سیستم های الکترونیکی از Anki است. با این حال هنوز بسیاری از افراد فلش کارت های کاغذی زبان فرانسه را ترجیح می دهند.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *