بهترین مستندهای فرانسوی ۲۰۱۹

اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت نهم
دی ۱۵, ۱۳۹۹
لغات : اعداد صفر تا ۲۰ در زبان فرانسه
دی ۱۵, ۱۳۹۹
اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت نهم
دی ۱۵, ۱۳۹۹
لغات : اعداد صفر تا ۲۰ در زبان فرانسه
دی ۱۵, ۱۳۹۹

بهترین مستندهای فرانسوی ۲۰۱۹

مستند فرانسوی

معرفی فیلم های مستند به زبان فرانسه

مستند (به زبان فرانسه Documentaire) فیلمی با ماهیت آموزشی یا آموزنده ی است. که هدف آن بازیابی جلوه های واقعی است. همینطور که در مقالات پیشین گفتیم تماشای برنامه های مختلف به زبان فرانسه مانند: فیلم های فرانسوی، سریال های فرانسوی، انیمیشن های فرانسوی و همچنین مستند های فرانسوی، به درک شنیداری و بیان شفاهی شما کمک شایانی می کند. در این مقاله کارشناسان انستیتو میلاد بهترین مستندهای فرانسوی سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنند.

سعی کنید این مستندها را بر روی یکی از سرویس های اشتراک ویدئو پیدا کرده و بر روی دستکاه خود ذخیده نمایید. این کار به شما امکان تماشای چند باره فیلم ها و در نتیجه تقویت مهارت های مکالمه و درک شنیداری می شود.

• فیلم مستند فرانسوی “و من زندگی را انتخاب می کنم”

محتوی مقاله

مستند، و من زندگی را انتخاب می کنم (به زبان فرانسه Et je choisis de vivre)، این مستند فرانسوی داستان زنی به نام آماندا (به زبان فرانسه Amande) است که پسر خود را از دست داده است، وی سفری را با دوست کارگردانش دانس توماسی (به زبان فرانسه Nans Thomassey) برای ترمیم روح خود شروع می کند.

 

• فیلم مستند فرانسوی “روزه”

روزه گرفتن، موضوعی پرطرفدار در سراسر جهان می باشد. مستند روزه (به زبان فرانسه Le Jeûne, à la croisée des Chemins)، مروری بر روزه داری در فرانسه دارد و مصاحبه با پزشکان (بهزبان فرانسه Médecins)، زیست شناسان (به زبان فرانسه biologistes)، متخصصان تغذیه(به زبان فرانسه nutritionnistes). این مستند، توسط فابین ماین (به زبان فرانسه Fabien Moine) ساخته شده است.

• فیلم مستند “من خورشید می خواهم”

مستند من خورشید می خواهم (به زبان فرانسه J’veux du soleil)، یک فیلم مستند فرانسوی به کارگردانی ژیل پرت (به زبان فرانسه Gilles Perret) و فرانسوا روفین (به زبان فرانسه François Ruffin) است که در سال ۲۰۱۹ اکران شده است. این فیلم، سفر دو کارگردان از شمال به جنوب فرانسه را دنبال می کند.

دیگر مستندهای فرانسوی

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *