پنج بلاگ بزرگ فرانسوی

اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت سی و پنجم
شهریور ۱, ۱۴۰۰
مکالمه : در تدارک گردش به زبان فرانسه
شهریور ۱, ۱۴۰۰
اشتباهات رایج در زبان فرانسه – قسمت سی و پنجم
شهریور ۱, ۱۴۰۰
مکالمه : در تدارک گردش به زبان فرانسه
شهریور ۱, ۱۴۰۰

پنج بلاگ بزرگ فرانسوی

بهترین بخش در مورد یادگیری آنلاین زبان فرانسه چیست؟ همه منابع آموزش زبان فرانسه عالی به صورت رایگان در دسترس شماست.
بدترین بخش: منابع رایگان بسیار زیاد. در واقع تعداد بسیار زیادی منابع آموزش زبان فرانسه رایگان وجود دارد، که جستجوی بهترین آنها ممکن است یک روز از وقت شما را بگیرد . اما اکنون مجبور نیستید. زیرا در این مقاله کارشناسان انستیتو میلاد
تعدادی از بهترین سایت ها و وبلاگ های آموزش زبان فرانسه را برای شما آماده کرده اند. ممکن است رویکردهای آنها متفاوت باشد، اما همه آنها با عشق مشترک به زبان فرانسوی و یک هدف مشترک، برای کمک به زبان آموزان متحد شده اند. بنابراین یک فنجان قهوه بخورید و جلوی لب تاپ خود بنشینید تا کمی زبان فرانسه یاد بگیرید.

Milad institut
مرکز تخصصی آموزش زبان میلاد، روند آموزش زبان فرانسه را با شیوه های نوین بر پایه استانداردهای جهانی سرعت و سهولت بخشیده است. علاوه بر فعالیت و تولید محتوی در شبکه های اجتماعی، محتوی آموزش زبان فرانسوی بسیار کاربردی و از پایه را از طریق وبسایت مجموعه، در اختیار دوست داران زبان فرانسه قرار داده است.
محتواهای آموزشی انستیتو میلاد کاملا به صورت رایگان، از سطوح مبتدی تا سطوح پیشرفته می باشد این محتواها بر پایه تقویت مهارت های مختلف زبانی طراحی و تهیه شده اند.
محتوی تولید شده این مجموعه در دسته های گرامر زبان فرانسوی، مکالمه زبان فرانسوی، درک شنیداری زبان فرانسه، ویدئو های آموزشی و همچنین منابع آموزشی شامل کتاب های آموزش زبان فرانسه می باشد.
هر کدام از دسته ها، خود نیز شامل زیر مجموعه ای جداگانه به منظور تسهیل و تعمیق آموزش زبان فرانسه می باشد.

محتوی مقاله

French Crazy

French Crazy بلاگی با پست های متنوع در زمینه موسیقی فرانسوی، مد فرانسه، سبک زندگی در کشور فرانسه می باشد. این بلاگ دارا مقالاتی به زبان انگلیسی می باشد که از سایت های فرانسوی گرفته و به زبان انگلیسی ترجمه شده است. این بلاگ نیز دارای مجموعه ای از آموزش هایی است که شامل : واژگان فرانسوی، تلفظ فرانسوی، نحوه و شیوه تفکر به زبان فرانسه و موارد دیگر می باشد.

Love Learning Languages

بلاگ Love Learning Languages، منبع جامعه ای برای یادگیری زبان فرانسه می باشد. جنیفر کرسپین (به زبان انگلیسی Jennifer Crespin) بیش از ۱۵ سال است که در ایالات متحده به تدریس زبان فرانسه پرداخته و اکنون با همسر فرانسوی خود در جنوب فرانسه ساکن می باشد.
در این بلاگ پست هایی در مورد زندگی در فرانسه (به زبان انگلیسی living in France,)، درس های گرامر و مجموعه کلماتی که هر روز از آنها استفاده می کنیم(به زبان انگلیسی word of the day) وجود دارد. برخی از پست ها دارای دوره های کوتاه ویدئویی از پیش ضبط شده هستند، برخی دیگر شامل پادکست هایی هستند که به دنبال آن سوالات درک مطلب به زبان فرانسه و برخی دیگر به زبان انگلیسی نوشته شده است.

FluentU

بلاگ FluentU برای زبان آموزان فرانسوی مقالات هفتگی را منتشر می کند، تا به شما کمک کند مطالعات خود را بیشتر کنید.
در این بلاگ گروه هایی (به زبان انگلیسی Categories) وجود دارد، که به شما کمک می کند به راحتی به هر نوع مطالبی (نکات مطالعه، منابع یادگیری، راهنمای دستور زبان و غیره)که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید در خبرنامه هفتگی مشترک شوید تا جدیدترین پست ها را مستقیماً به ادرس ایمیل شما ارسال کنند. در نهایت هدف این بلاگ آموزش زبان فرانسه به شیوه ای جذاب و انگیزشی می باشد.

Talk in French

بلاگ Talk in French مجموعه ای عالی از وبلاگ ها را گردآوری کرده است، تا از ضروری ترین عناصر برای روان صحبت کردن استفاده کنید. هر پست درس متفاوتی دارد و مطالب زیادی به زبان فرانسه با ترجمه انگلیسی برای یادگیری آسان تر زبان فرانسه در دسترس قرار گرفته است.

تهیه و تنظیم : هانیه خسروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *